Itsekin aina ihmettelen miten ihmiset kuvittelevat jonkun maksavan huonokuntoisesta vaatteesta monta euroa... Kannattaisi miettiä aina se, paljonko itse olisi valmis maksamaan!
Itse kyllä olen vienyt huonompiakin vaatteita kirppikselle, mutta pyytänyt jotain 20-40 snt tai laittanut ilmaislaatikon. Kyllä silloin moni niistä menee, näköjään joku sellaisiakin tarvitsee. (tai sitten ei vain voi vastustaa kun saa halvalla/ilmaiseksi

) Mutta nyt ei olekaan kyse ihan kaikkein huonoimmista vaan sellaisista, joissa on esim. kohtalaisesti pesunukkaa, jonkin verran haalistunumaa tai muutama ei kovin pitkälle näkyvä tahra. Rikkoutumat ompelen itse kuntoon.
Mutta se hyvä puoli tässä on, että voimme yhdessä kauhistella ja nauraa ihmisten uskomattomuutta

Uskomattomista kirppislöydöistä on suosittu blogikin,
Paskat Kirppislöydöt
minusta on kiva lukea ja pyöritellä päätä
Mutta hei ap, kannattaa vain pitää silmällä huutiksen tarjontaa säännöllisesti, ja vähän jaksaa penkoa eri hakusanoilla. Joskus sieltä löytää oikein helmiä halpaan hintaan. Näyteikkunassa olevat ohitan aina suosiolla, niistä on liikaa kilpailua vaikka ne yleensä ovatkin parhaita.