melkeen itku pääsee kun selaa tuota huutonettiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "what"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"what"

Vieras
kattelin tuota vaatepaketti osastoa... pistin hakuun 134cm.. voi luoja mitä lumppuja.. miten joku kehtaa pyytää jostain 4kpl lumppua jossa reikää, tummentumaa, nyppyä, haalistumaa 20€. Siis tuollaiset vaatteethan kuuluu kaatopaikalle.... :O eikä tää ollu ainoa tän tyyppinen... niitä oli vaikka kuinka missä vaatteet oli täyttä lumppua ja hinta pilvissä...

Olen itsekin huomannut, että kirppareilla myydään törkeän huonokuntoisia ja iänikuisen vanhoja (tyyliin 90-luvulta) vaatteita uskomattomaan ylihintaan. Kaupasta saa tarjuoksista tai jopa ilman tarjousta uusia samaan hintaan.

En kyllä koskaan löydä huutiksesta mieleisiä vaatepaketteja.. Usein parempien vaatteiden sekaan ujutetaan just niitä lumppuja ja niitä en tahdo. Mieluummin sit ostan vaatteet yksittäin.

Lastenvaatteiden myynti on oman kokemuksen mukaan siirtynyt pitkälti facebookiin ja hyvä niin. On jotenkin helpompaa tehdä siellä kauppaa kuin esim. huuto.netissä.

Saman oon huomannu nois isommis kois (kuinka toi kirjotetaan???). Tolle 2v:lle löytyy ihan ok paketteja, joskin on sieläkin niitä "hyväkuntoisia" paketteja joissa joka vaattees on reikää, tahraa, sauma purkautunu ym.

Itsekin aina ihmettelen miten ihmiset kuvittelevat jonkun maksavan huonokuntoisesta vaatteesta monta euroa... Kannattaisi miettiä aina se, paljonko itse olisi valmis maksamaan!

Itse kyllä olen vienyt huonompiakin vaatteita kirppikselle, mutta pyytänyt jotain 20-40 snt tai laittanut ilmaislaatikon. Kyllä silloin moni niistä menee, näköjään joku sellaisiakin tarvitsee. (tai sitten ei vain voi vastustaa kun saa halvalla/ilmaiseksi:)) Mutta nyt ei olekaan kyse ihan kaikkein huonoimmista vaan sellaisista, joissa on esim. kohtalaisesti pesunukkaa, jonkin verran haalistunumaa tai muutama ei kovin pitkälle näkyvä tahra. Rikkoutumat ompelen itse kuntoon.

Mutta se hyvä puoli tässä on, että voimme yhdessä kauhistella ja nauraa ihmisten uskomattomuutta;) Uskomattomista kirppislöydöistä on suosittu blogikin, http://paskatkirppisloydot.bellablogit.fi/
minusta on kiva lukea ja pyöritellä päätä:)

Mutta hei ap, kannattaa vain pitää silmällä huutiksen tarjontaa säännöllisesti, ja vähän jaksaa penkoa eri hakusanoilla. Joskus sieltä löytää oikein helmiä halpaan hintaan. Näyteikkunassa olevat ohitan aina suosiolla, niistä on liikaa kilpailua vaikka ne yleensä ovatkin parhaita.

Saman oon huomannu nois isommis kois (kuinka toi kirjotetaan???).

Ihan just noin:) Sana "koko" taipuu oikein "koissa".

Tolle 2v:lle löytyy ihan ok paketteja, joskin on sieläkin niitä "hyväkuntoisia" paketteja joissa joka vaattees on reikää, tahraa, sauma purkautunu ym.

Ehkä ongelma onkin siinä, että kun tuommoinen 134-kokoinen, etenkin poika, käyttää vaatteita niin eihän niistä oikein paljon jäljelle jää;) 2-vuotiaalla ei vielä ihan yhtä kuluttavat leikit ole... Meillä on sattumoisin juuri 134-kokoinen poika ja onhan ne leikit sitä että esim. juostaan ja täysillä heittäydytään maahan, rymytään metsissä ja kiipeillään puihin ja tulee reikiä ja pihkaa paitoihin... Eipä paljon enää löydy ehjäpolvisia housuja ja täydellisen pintaisia paitoja siinä vaiheessa kun ne jäävät pieniksi! (Enkä kyllä pistä niitä huutikseen uuden hinnalla)

Itsekin aina ihmettelen miten ihmiset kuvittelevat jonkun maksavan huonokuntoisesta vaatteesta monta euroa... Kannattaisi miettiä aina se, paljonko itse olisi valmis maksamaan!

Itse kyllä olen vienyt huonompiakin vaatteita kirppikselle, mutta pyytänyt jotain 20-40 snt tai laittanut ilmaislaatikon. Kyllä silloin moni niistä menee, näköjään joku sellaisiakin tarvitsee. (tai sitten ei vain voi vastustaa kun saa halvalla/ilmaiseksi:)) Mutta nyt ei olekaan kyse ihan kaikkein huonoimmista vaan sellaisista, joissa on esim. kohtalaisesti pesunukkaa, jonkin verran haalistunumaa tai muutama ei kovin pitkälle näkyvä tahra. Rikkoutumat ompelen itse kuntoon.

Mutta se hyvä puoli tässä on, että voimme yhdessä kauhistella ja nauraa ihmisten uskomattomuutta;) Uskomattomista kirppislöydöistä on suosittu blogikin, Paskat Kirppislöydöt
minusta on kiva lukea ja pyöritellä päätä:)

Mutta hei ap, kannattaa vain pitää silmällä huutiksen tarjontaa säännöllisesti, ja vähän jaksaa penkoa eri hakusanoilla. Joskus sieltä löytää oikein helmiä halpaan hintaan. Näyteikkunassa olevat ohitan aina suosiolla, niistä on liikaa kilpailua vaikka ne yleensä ovatkin parhaita.

Ihan huippuja "löytöjä" tuola blogissa. :D

Iteki kiinnitin tänään kirppiksellä huomiota lasten kenkiin...ihan kamalassa kunnossa olevia myydään. : /

Yhteistyössä