Melkein käy sääliksi Sinnetännemäkeä:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lepsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ö;23603337:
Modernisti vihreitä ollaan elämällä kohtuullista elämää. Siitä on turha kenenkään aukoa jos mun läppäri toimii sähköllä, sähkövalotkin on ja hui kauheaa sähköhella ja jääkaappi.

En kuluta juuri muuhun kuin ruokaan ja siinäkin katson mitä syön. En matkustele ulkomaille ja kotikaupungissani liikun pyörällä, pitemmät reissut junalla. Ihanko totta tämäkin piti erikseen kertoa. Modernista vihreydestä on olemassa epäilemättä erilaisia variaatioita, mutta tärkeintähän on edes se että on omatunto joka kolkuttaa ja pistää valintoja oikeaan suuntaan.

Se että haistattaa vihreydelle paskat on minusta täysin käsittämätöntä tässä maailmassa. Luonnosta tulee kaikki ihmisen hyvinvointi, ja kun se on loppuunkaluttu, siinäpähän sitten vikisette talouskasvun perään. Kuvottavaa.

Virheillä on kova hinku matkustaa lentsikoilla ja kaikista haitallisinta luonnolle on virheiden mamupolitiikka, mut ainahan sitä voi jauhaa jaskaa modernista vihreydestä.

[QUOTE="lepsa";23603349]Virheillä on kova hinku matkustaa lentsikoilla ja kaikista haitallisinta luonnolle on virheiden mamupolitiikka, mut ainahan sitä voi jauhaa jaskaa modernista vihreydestä.[/QUOTE]

Aha. No onpa kumma että yhtään lentelemään hinkuavaa vihreää en itse tunne vaikka heitä paljon tunnenkin. Joskus myös humaanit arvot on otettava huomioon vaikka siitä jotain haittaa luonnolle koituisikin. Ja niihin luonnolle haitallisiin humaaneihin tekoihin olisi varaa jos elettäisiin muuten luontoa arvostavassa yhteiskunnassa.

Mutta ei. Suomalaisten ekologinen jalanjälki on suurimmasta päästä euroopassa. Ja metsäteollisuudella raiskataan ja raastetaan se vähäinenkin mitä vois jäljellä olla puhtaasta luonnosta. Oi maamme suomi synnyinmaa, voi vittujen vittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ö;23603337:
Modernisti vihreitä ollaan elämällä kohtuullista elämää. Siitä on turha kenenkään aukoa jos mun läppäri toimii sähköllä, sähkövalotkin on ja hui kauheaa sähköhella ja jääkaappi.

En kuluta juuri muuhun kuin ruokaan ja siinäkin katson mitä syön. En matkustele ulkomaille ja kotikaupungissani liikun pyörällä, pitemmät reissut junalla. Ihanko totta tämäkin piti erikseen kertoa. Modernista vihreydestä on olemassa epäilemättä erilaisia variaatioita, mutta tärkeintähän on edes se että on omatunto joka kolkuttaa ja pistää valintoja oikeaan suuntaan.

Se että haistattaa vihreydelle paskat on minusta täysin käsittämätöntä tässä maailmassa. Luonnosta tulee kaikki ihmisen hyvinvointi, ja kun se on loppuunkaluttu, siinäpähän sitten vikisette talouskasvun perään. Kuvottavaa.

"Luonnosta tulee kaikki ihmisen hyvinvointi", kerro mulle mitä sulle on hyvinvointi. Mitä konkreettisesti? Tämä ei ole vittuilua! Kiinnostaa tietää kun otit puheeksi. :)

[QUOTE="vieras";23603355]"Luonnosta tulee kaikki ihmisen hyvinvointi", kerro mulle mitä sulle on hyvinvointi. Mitä konkreettisesti? Tämä ei ole vittuilua! Kiinnostaa tietää kun otit puheeksi. :)[/QUOTE]

Vihreät haluaa vetää huumeita ja kuunnella Greatest whale singing cd:tä, kyllä siinä maailma pelastuu kun pyöritään vielä ringissä alasti huumehöyryissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ö;23603353:
Aha. No onpa kumma että yhtään lentelemään hinkuavaa vihreää en itse tunne vaikka heitä paljon tunnenkin. Joskus myös humaanit arvot on otettava huomioon vaikka siitä jotain haittaa luonnolle koituisikin. Ja niihin luonnolle haitallisiin humaaneihin tekoihin olisi varaa jos elettäisiin muuten luontoa arvostavassa yhteiskunnassa.

Mutta ei. Suomalaisten ekologinen jalanjälki on suurimmasta päästä euroopassa. Ja metsäteollisuudella raiskataan ja raastetaan se vähäinenkin mitä vois jäljellä olla puhtaasta luonnosta. Oi maamme suomi synnyinmaa, voi vittujen vittu.

Mamun ekologinen jalanjälki on pieni synnyimaassa, mutta Suomeen tuotuna jalanjälki vähintään satakertaistuu ja tämä on sitä virheiden modernia virheyttä.

[QUOTE="lepsa";23603359]Mamun ekologinen jalanjälki on pieni synnyimaassa, mutta Suomeen tuotuna jalanjälki vähintään satakertaistuu ja tämä on sitä virheiden modernia virheyttä.[/QUOTE]

Tiedän sen kyllä. Kerro mulle miten maailma saadaan toimimaan niin että kaikilla on ensinnäkin hyvä olla siellä mihin sattuvat syntymään, ketään ei riistetä ja luonto pysyy puhtaana. Mä en tiedä, mutta yritän ajatella ja toimia niin että säästäisin luontoa mutta että tarpeen vaatiessa voisin niitä luonnon resursseja käyttää kanssaihmisten auttamiseen. Jos tässä maailmassa ketään ei riistettäisi, ihmiset olisivat huomattavasti tyytyväisempiä omilla asuinsijoillaan.

Sellainen hyvinvointi jota sinä kannatat perustuu aika usein toisen riistämiseen. Sinullehan se sopii että mamun jalanjälki on pieni kotimaassaan, koska se tarkoittaa sitä, että saat itse sen osan siitä jalanjäljestä mikä hänelle kuuluisi.

[QUOTE="vieras";23603355]"Luonnosta tulee kaikki ihmisen hyvinvointi", kerro mulle mitä sulle on hyvinvointi. Mitä konkreettisesti? Tämä ei ole vittuilua! Kiinnostaa tietää kun otit puheeksi. :)[/QUOTE]

Hyvinvointi: Puhdas ilma, puhdas vesi, puhdas ruoka ja sitä riittävästi. Toimiva terveydenhuolto. Vaatteet päällä. Ystävät. Perhe. Rauha ja vapaus olla oma itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ö;23603365:
Tiedän sen kyllä. Kerro mulle miten maailma saadaan toimimaan niin että kaikilla on ensinnäkin hyvä olla siellä mihin sattuvat syntymään, ketään ei riistetä ja luonto pysyy puhtaana. Mä en tiedä, mutta yritän ajatella ja toimia niin että säästäisin luontoa mutta että tarpeen vaatiessa voisin niitä luonnon resursseja käyttää kanssaihmisten auttamiseen. Jos tässä maailmassa ketään ei riistettäisi, ihmiset olisivat huomattavasti tyytyväisempiä omilla asuinsijoillaan.

Sellainen hyvinvointi jota sinä kannatat perustuu aika usein toisen riistämiseen. Sinullehan se sopii että mamun jalanjälki on pieni kotimaassaan, koska se tarkoittaa sitä, että saat itse sen osan siitä jalanjäljestä mikä hänelle kuuluisi.

Aika monet vihreätkin ovat myöntäneet, että siitä ei ole mitään hyötyä jos roudataan miljoonittain ihmisiä kehitysmaista Suomeen ja parhaiten heitä voisi auttaa lähtömaissaan, ja kun vielä sattuu olemaan niin, että moni tänne tulevista ihmisistä ei edes halua sopeutua maahan niin parempihan se on myös heille että eivät tule tänne jos kerran kulttuurit ovat niin erilaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kilipää lähiöstä;23603368:
Aika monet vihreätkin ovat myöntäneet, että siitä ei ole mitään hyötyä jos roudataan miljoonittain ihmisiä kehitysmaista Suomeen ja parhaiten heitä voisi auttaa lähtömaissaan, ja kun vielä sattuu olemaan niin, että moni tänne tulevista ihmisistä ei edes halua sopeutua maahan niin parempihan se on myös heille että eivät tule tänne jos kerran kulttuurit ovat niin erilaisia.

Ei siitä mitään HYÖTYÄ varmaan olekaan. Ja ehdottomasti ihmisiä pitäisi ensisijaisesti auttaa kotimaassaan. Tai pyrkiä muuttamaan sen kotimaan ja ihmisen oloja niin että he pääsisivät omille jaloilleen. Lopettaa niiden kehitysmaiden riistäminen ensitilassa.

Toisekseen, jos pelastan vaikka naapurin koiranpennun hukkumasta ojaan, en tee sitä siksi että siitä olisi minulle jotain HYÖTYÄ. Teen sen ihan muista syistä.

Mun mielestä modernisti vihreä elää tavallista elämää ja maksaa hirvittävät ekologisuus verot, jotta olis parempi mieli. Ei suuret saastuttajat kuten Kiina ja Yhdysvallat ikinä tule ottamaan mallia tästä pienestä pohjolan maasta: "Vähennetään mekin energian kulutusta ja maksetaan päästäveroja, kun suomessakin niin tehdään..". Että turha veroja on maksaa että maailma pelastuisi, se vaatii tekoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Kilipää lähiöstä;23603285:
Toivottavasti tulee, sillä yhden asian poliitikko tuhoaa lopunkin kannatuksen. Homot sitä ja homot tätä, mistään muusta ei sitten jauhetakkaan. Ei minulla mitään homoja vastaan ole, mutta aika heikosti menee jos tälläinen pääsee puoluetta johtamaan.

No juuri näin! Ei kai vihreätkään nyt ihan niin hölmöjä ole että tuollaisen Toivolan ottaisivat puheenjohtajaksi!

[QUOTE="vieras";23603261]vihreät vois ensinnäkin hankkiutua eroon sinnemäestä johtajana. voiko niin rasittavaa puheääntä ja tapaa artikuloida olla kellään ?![/QUOTE]

mä olisin muuten varmaan jopa äänestänyt vihreitä, mutta Sinnemäki ärsyttää kaikessa niin suunnattomasti.

Juurikin toi puhetyyli ja sit se avoimesti halveksiva ja ylimielinen asenne joka sillä on aina kun haastatellaan. ja missään haastattelussa jossa on edes hiukan inhimillisyyttä mukana, se ei vastaa mihinkään kuhan tuhahtelee ja antaa ymmärtää että hän ei älykkönä tollasiin idioottikysymyksiin vastaa. Rasittava tyyppi

[QUOTE="lepsa";23603197]Homostelulla ei pitkälle pötkitty ja tie vie oppositioon.

”Jonkun täytyy joustaa”, Sinnemäki sanoi[/QUOTE]

no onpa ylläri, että se on taas vihreät. hirvee mouhoominen aina että me kyllä lähdetään hallituksesta, jos tulee ydinvoimaa tais jos persut on hallituksessa....

mutta ne mihkään lähe, selkärangattomat...

Yhteistyössä