Melko kalis vaatepaketti :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23493540]Tänne saa linkittää huutispaketteja, sitähän täällä on tehty vuosia, eikä yhtään ko. aiheeseen liittyvää aloitusta ole poistettu. Eri asia jos otsikko olisi ollut "ostakaa tämä paketti".[/QUOTE]

Juuri näin. Sitäpaitsi mainostaminenhan on tarkoitettu myynnin edistämiseen, toisin kuin tämä.

Huuto netissä huijataan nykyään jatkuvasti hinnoista tai asioista tietämättömiä.
mm. http://www.huuto.net/kohteet/myydaan-muoveissa-oleva-starcraft-2-collectors-edition/166381047
"Elikkä myytävänä olis kuten otsikkokin sen sanoo, uusi muoveissa oleva avaamaton Starcraft 2 Collectors edition keräilijäpaketti. Varmasti todella vaikea löytää enään mistään. Joten tässä nyt sitten olisi sinne kokoelmiin suoraan pakasta vedetty yksilö."

Tuota saa alta satasen suomesta monesta paikaa ja ulkomailta postikulujenkin kanssa alle 70 euron. Ei todellakaan ole loppu tai loppumassa myynnistä, eli myyjä huijaa täysillä ihmisiä ylihintaisella tuotteellaan.
Itse ostaa 65 euroon noita ulkomailta ja yrittää myydä 129 euroon niitä huudossa

karmeita vaatteita, pitääkö jotkut oikeasta tuollaisia :0
35 euroa on todellakin aivan liikaa.

No kun olen noita rytkykauppoja katsellut, niin mitenkään vaatekappaleet eivät erottuneet Lindexin, henkkamaukan, kappahlin eikä edes erään kalliimman puoleisen vaatekaupan valikoimista. Tuollaista ankeata ja harmaatahan kaupoissa on...

Mutta ottamatta sen enempää kantaa vaatteisiin.

No kun olen noita rytkykauppoja katsellut, niin mitenkään vaatekappaleet eivät erottuneet Lindexin, henkkamaukan, kappahlin eikä edes erään kalliimman puoleisen vaatekaupan valikoimista. Tuollaista ankeata ja harmaatahan kaupoissa on...

Mutta ottamatta sen enempää kantaa vaatteisiin.

Myydäänkö valkoisia farkkuja vielä jossain? Minusta ne on jotenkin soooo90´s

Yhteistyössä