Melkoinen hammaslääkärikäynti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Kävin viime kuussa suuhygienistillä, joka oli niin reuhtova otteiltaan, että repi mun retentiokiskoa paikoiltaan ja hän varasi minulle lääkäriajan, jossa kisko laitettiin kuntoon. No ei siinä vielä mitään, mutta kun tulin kotiin, minua alkoi todella harmittaa etuhampaideni väliin jätetyt mitkä lie pskat, varmaan jotakin flurisuojausta, joka oli kovettunut ja siinä pysyi. - Kävin Oral:issa. - Varasin ajan muualta ja menin pyytämään apua alaetuhampaiden siistimiseen. Ajattelin, että kisko on ehkä lähetettävä puhdistukseen. No, hammaslääkäri mulkaisi minua ja ruikutti: "Onpas paljon allergioita. Mikä antibiootti käy?" - En muistanut nimeä. Sitten lääkäri teki todella rankasti töitä reilun 15 minsaa, jonka jälkeen hän sanoi: "Sinulta minä en ota mitään maksua. Nyt riittää tämä pelleily!" Ja släm paiskasi oven perässäni kiinni. - Kotiin tultua katsoin hampaitani ja ne ovat loistavasti puhdistetut juuri niistä ongelmakohdista!!!

Jos sulla oli siel hampaiden välissä sitä itsestään pois lähtevää fluorilakkaa. Se ei välttämättä kovin helposti väleistä irtoa, mutta parissa päivässä kyllä "kuluu" pois.

Mulle ainakin viimeksi hygienisti sellaista laittoi, ja olin vain tyytyväinen. :)

Jos sulla oli siel hampaiden välissä sitä itsestään pois lähtevää fluorilakkaa. Se ei välttämättä kovin helposti väleistä irtoa, mutta parissa päivässä kyllä "kuluu" pois.

Mulle ainakin viimeksi hygienisti sellaista laittoi, ja olin vain tyytyväinen. :)

Kävin suuhygienistillä 1,5 kk sitten eikä se köntsä sieltä minnekään lähtenyt. Mieshammaslääkäri teki oikein urakalla töitä jos jollakin vimpaimella, mutta nyt on puhdasta!

Yhteistyössä