Melkoisen pitkä ostoslista :O

Minulle ei kelpaa halpaketjujen pussilakanat eikä muutkaat petivehkeet.Minulla on aina satiini lakanat, koska se on miellyttävä iholle, koska olen allerginen karhealle tuotteelle.Ihan hyviä tuotteita olen anttilasta ostanut, ja hobby.hallista tilannut.

Ennen kun täällä meillä päin oli Ikeaa se oli aina sellainen ihana elämysreissu lähteä Espooseen tai Vantaalle ja tuli ostettua vaikka mitä. Nyt kun se on melkein vieressä ja siellä käy melkein joka päivä niin enää ei niin jaksa shoppailla :D

En minä alunperinkään sitä mun kommenttia sinulle tarkoittanut vaan tuolle toiselle vastaajalle (tietenkin olisin voinut lainata vastaajaa). Jotenkin tulee pikkusälästä mieleen jotain muuta kuin sellaista mitä ostetaan oikeeseen tarpeeseen. Sillä minusta juuri Ikeassa harrastetaan sitä sellaista vauhkona kärryyn keräämistä, mitä olen siellä joskus katsellut ihmisten käyttäytymistä.

Pikkusälä tässä tapauksessa takoitti juurikin lasten huoneen tuoleja, hyllyjä, valokuvakehyksiä, pari peittoa, muutama lasten lelu yms yms. en edes muista kaikkea kun ovat tuolla uudella talolla odottelemassa. Uusi talo siis kohta valmis ja sinne ostelin kaikkea tarpeellista ja ehkä myös vähemmän tarpeellista. Ihme ku pitää ventovieraille antaa joku tilitys mitä oot ostanut ja miks :D

Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä sulle;23187313:
Pikkusälä tässä tapauksessa takoitti juurikin lasten huoneen tuoleja, hyllyjä, valokuvakehyksiä, pari peittoa, muutama lasten lelu yms yms. en edes muista kaikkea kun ovat tuolla uudella talolla odottelemassa. Uusi talo siis kohta valmis ja sinne ostelin kaikkea tarpeellista ja ehkä myös vähemmän tarpeellista. Ihme ku pitää ventovieraille antaa joku tilitys mitä oot ostanut ja miks :D

Ja sit pakko vielä sanoa, et noi peitot oli vieraspeitoiksi. Ennen kuin joku alkaa ulvomaan, että miski ostan paskapeittoja ikeasta. Omat peitot on ihan kotimaiset untuvatäkit.

[QUOTE="Maija";23187240]Minulle ei kelpaa halpaketjujen pussilakanat eikä muutkaat petivehkeet.Minulla on aina satiini lakanat, koska se on miellyttävä iholle, koska olen allerginen karhealle tuotteelle.Ihan hyviä tuotteita olen anttilasta ostanut, ja hobby.hallista tilannut.[/QUOTE]

Mä en usko, että Anttilasta saa yhtään sen laadukkaampaa kuin Ikeastakaan. Ihan yhtä halpaketjuja molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä sulle;23187326:
Ja sit pakko vielä sanoa, et noi peitot oli vieraspeitoiksi. Ennen kuin joku alkaa ulvomaan, että miski ostan paskapeittoja ikeasta. Omat peitot on ihan kotimaiset untuvatäkit.

:D

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Kaikkeahan aina joku palstalla kritisoi.
Ikeassa on paljon hyvääkin tuotetta ja ennen kaikkea siellä piristyy ja innostuu.
Itse ostin sieltä PALJON kun muutettiin takaisin kotiin rempan jälkeen; kirjahyllyt, ison osan keittiötä, patjat, nojatuoleja, työtuoleja jne.
Silloin hirvitti.

Sittemmin nämä tällaiset yhteen pakettiautoon/farkun takaosaan mahtuvat jutut ovat vain virkistystä ja toimivuutta lisääviä juttuja.
Enkä nolostele yhtään. Niinkuin en nolostele sitäkään että loppusisustus on sitten hankittu antiikkiliikkeistä ja huutokaupoista.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä sulle;23187326:

Meilläpä onkin Ikean (paska?)peitto ja on ihan ihana :heart:

[QUOTE="joku";23187502]Suosittelen tekemään sen ostoslistan Ikean sivulla niin se näyttää hyllypaikat niin ei tarvi siellä kaupassa niitä kijotella ylös ja etsiä joka hyllyä :)[/QUOTE]

Hei, loistava vinkki! KIITOS :).

Yhteistyössä