Melkosen mielenkiintosta..:0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Olin tupakalla meidän parvekkeella ja näin sieltä et joku tummaihoinen tyttö kattoo mua meidän rapun ikkunasta..Hetken päästä se koputtaa meidän parvekkeen oveen(siis meillä on parvekkeella myös ovi joka vie rappukäytävään).Avasin oven.Tyttö näyttää naapurin ovea ja kysyy:-avain?Kysyin et mitä tarkoitat?Hän sanoo uudestaan avain..?Sanoin et siis mitä,meilä on avain vaan meidän oveen..Hän kysyy:-no avain,ja viittoo yläkertaan.Vastaan englanniksi että meillä on avain vain meidän oveen.Tyttö sanoo:-oo,kiitos,ja juoksee takaisin yläkertaan..Siis häh?Ajattelikohan se oikeasti et mun avain käy kaikkiin oviin vai mitä ihmettä?? :o

Mulla on joskus joku ulkomaalainen ihmetellyt kun samalla avaimella pääsi rapun ja asunnon ovesta sisään. Luuli, että samalla avaimella siis pitäisi päästä myös kaikkien asuntojen ovista. Ehkä sillä oli jostain samanlainen käsitys.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on joskus joku ulkomaalainen ihmetellyt kun samalla avaimella pääsi rapun ja asunnon ovesta sisään. Luuli, että samalla avaimella siis pitäisi päästä myös kaikkien asuntojen ovista. Ehkä sillä oli jostain samanlainen käsitys.

Niin,en tiedä..mulla ois ainakin melko turvaton olo sellasen luulon kanssa.. :o

Yhteistyössä