Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on siis koira ja mies vuorotöissä.
Ehkä nuo äänet kuuluvat selvästi jos on ohuet seinät.
Koirathan ehkä liikkuvat yöllä? Mies elää eri rytmissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauheita naapureita sulla... jostain syystä vanhat mummut on aika rasittavia tapauksia. Mullekkin kerran tultiin opettamaan roskienlajittelua kun vein roskia roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Noita joilla pääässä kumisee ja kolisee tuntuu olevan hiukan liikaa "vapaana".
Tossä eräs päivä peijaksen pysäkillä oli mamma joka mulkoili minuu ja lapsii kiukkusina. Alko yllättäen tivaa olenko hänen naapuri, johon sitten kohteliaasti, että ei olla. Jankkas pari kertaa ja päätti että "kyllä sä kuule olet mun naapuri, kyllä mä tiedän"! Mie sitten päätin siirtyä sivummalle tupakoimaan ni voi elämä se mamma repäs. "Älä nyt tupakoi, ku on NOIN LEVEE PERSE"Mä vaan katoin sitä ja lapset ihmetteli miks se on niin kiukkune! Ja mammalla ei paljo ollu varaa sanoo perseen leveydestä... Toivottavasti en enää tapaa siellä sitä mammaa, voi olla että avaudun. :/
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Oon lukenut näitä sun juttuja naapurinakasta enkä ole aiemmin kommentoinut, mutta nyt oli jo pakko antaa ääneni kuuluville. On sen naapurin omassa päässä ne kolinat ja äänet. Mulla oli kerrostalossa asuessani naapurina taiteilijajuoppo, joka kerran kusasi mun ulko-ovenkin ja tulipa sieltä tappouhkauskin kerran. Ei auttanut mitkään muiden naapureiden keräämät valituslistat isännöitsijälle. Jatkoi samaan malliin öykkäröimistä ( oli varmaan silloin aina paussi taiteentekemisessä ) ja sitten kun muutin toiseen taloon, niin eikös se äijä heti muutaman kuukauden päästä kuollut.
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:Kamala riesa teillä sattunut naapuriksi. Saat kyllä täydet sympatiapisteet, olisi ihan kamalaa elää tuollaisen naapurissa.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että onkohan tällä rouvalla skitsofreenisia oireita? Niihin kun voi liittyä äänien kuulemista.