Menee _hermot_ kolistelevaan mieheen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Voi reikä tota tampiota, kun kolistelee keittiössä ja lämmittelee ruokia, vaikka sanoin että syötäis loput huomenna! Mitäs se sit huomenna syö, kun nyt syö jo oman osansa? Jättää sen jälkeen vaan likaset lautaset varmaan vaan lojumaan pöydälle! Ja oon sanonut sille jo useamman kerran, että pliis puhu vähän hiljempaa äläkä kolistele niin kuuluvasti koko ajan, ettei lapset herää! Mutta tuo vaan, että "antaa niitten herätä..kylläpä ne nukahtaa...saavat tottua" Voi perä miten itsekeskeinen joku voi olla...ei tajua sitä, että jos pikkunen herää niin se ei tasan nuku sit kunnolla loppu yönä murkusta puhummattakaan jne. Nytkin paiskas mikroon taas jotain kovasti ja piippaus kävi ja paiskas oven kiinni PLÄÄH

JA AINA VAAN PAHENEE Voi reikämunkki sentään...se meni päivävaatteet päällä puhntaisiin petivaatteisiin...:( Oon sanonut sille kyllä että mulle merkkaa se, että päivävaatteissa ei mennä sänkyyn :( ja paskat tuo mitään välittää!!!!

Hyvät yöt sitten vaan teillekkin, jotka tuutte tänne pottuilemaan ja esittämään erinomaisia ihmisiä, joilla on oikes vit**** lla mulle! Mut asia ei oo näin :( Okei, no siis : hyvää yötä, pakko mennä hiljentää toi möykkääjä ennenku koko kerrostalo herää...täällä on ohuet seinät :D sori mutta ärsytti tosi pahasti!

Onks tää kolistelija sun exä, vai nyxän exän nyxä, vai joku uusi treffi kumppani jonka oot tuntenut 3 päivää.... Vai omaa mielikuvista...

Kun luki sun aikasempaa kertomusta siitä mitenkä miehet on ikäviä. Jos suututaan siitä et harrastetaan exän kanssa seksii...

Jos tuo mies on sinun kotonasi ja käyttäytyy todella huonosti näin kauniisti kirjoitettuna ja ei kunnioita lasten, joiden kotona on unta, niin heitä se ulos.

Miksi annat tuollaisen kävellä ylitsesi ja ennen kaikkea äitinä sinun pitäisi joka asiassa ajatella ensin lasten hyvinvointia.

No syököön oman osansa ja sit itse huomenna hoitaa itselleen jotain syötävää?
Kyllä muakin välillä ketuttaa kun oon suunnitellut ruoat valmiiks ja mies syö ne miten sattuu mut sit tajuun että kyllä mua raivostuttais jos joku mun kodissa määräilis että mitä mä saan syödä ja millon...
Ruokaa kun saa kaupasta lisää? Mutta itse hoitakoot huomisen ruokansa...

Ja toi ilta-metelöinti muakin raivostuttaa... En odota mitään huopatossutehdasta mutta jos koko illan istunut koneella ja ollut aivan hiiren hiljasta ni ei yhtäkkiä voi alkaa kilistelemöön ja kalistelemaan!

En voi uskoa että törmäsin tähän kirjoitukseen nyt! Meillä tuli miehen kanssa ihan helvetinmoinen riita, just tästä kolistelusta. Lapsi 3,5v ja aina ollut huono nukkumaan niin kun minä istun siellä taas rauhoittelemassa lasta, päättä tuo kusipää aloittaa joko takan lämmityksen, leipien teon kolinalla..jne. Siis vituttaaihan saatanasti!! Nyt lapsi nukahti, nakkasin miehen peitot ja tyynyt sohvalle. Perkele mitään asiaa taas sänkyyn. Vittu nmitä tolloja nuo miehet joskus on!

Jos tuo mies on sinun kotonasi ja käyttäytyy todella huonosti näin kauniisti kirjoitettuna ja ei kunnioita lasten, joiden kotona on unta, niin heitä se ulos.

Miksi annat tuollaisen kävellä ylitsesi ja ennen kaikkea äitinä sinun pitäisi joka asiassa ajatella ensin lasten hyvinvointia.

En tosissaan anna kävellä ylitseni, mutta mitä tossa muka voisi tehdä? Ruveta huutamaan ja herättää lapset varmasti? Heittää mies vieraassa kaupungissa yön selkään??

en voi uskoa että törmäsin tähän kirjoitukseen nyt! Meillä tuli miehen kanssa ihan helvetinmoinen riita, just tästä kolistelusta. Lapsi 3,5v ja aina ollut huono nukkumaan niin kun minä istun siellä taas rauhoittelemassa lasta, päättä tuo kusipää aloittaa joko takan lämmityksen, leipien teon kolinalla..jne. Siis vituttaaihan saatanasti!! Nyt lapsi nukahti, nakkasin miehen peitot ja tyynyt sohvalle. Perkele mitään asiaa taas sänkyyn. Vittu nmitä tolloja nuo miehet joskus on!
'

miehet on vaan niin itsekeskeisiä ja ajattelevat pelkästään omaa napaansa :d

Meillä oli sama homma ja raivostutti niin suunnattomasti! Sitten aloin tehdä niin, että jos miehen takia lapsi herää, niin mies kantaa seuraukset ja valvoo sitten lapsen kanssa ja minä menen nukkumaan eri huoneeseen. Loppuihan se metelöinti sen jälkeen :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;25790773:
Meillä oli sama homma ja raivostutti niin suunnattomasti! Sitten aloin tehdä niin, että jos miehen takia lapsi herää, niin mies kantaa seuraukset ja valvoo sitten lapsen kanssa ja minä menen nukkumaan eri huoneeseen. Loppuihan se metelöinti sen jälkeen :D

Kyseessä ei vaan oo tän miehen lapset vaan mun lapset :D

Onko koti siis sinun ja lasten vai myös miehenkin?
Kyllä sen verran pitäisi olla arvostusta talossa asuvia kohtaan, että uni aikoina on hiljasta.

Toi kolistelu on muuten todella r-a-i-v-o-s-t-u-t-t-a-v-a-a. Varsinkin silloin, jos olet itse tehnyt ison työn saada lapsi nukkumaan ja sitten toinen tulee ja kolistelee ihan omaa varomattomuuttaan.
Meillä nuorin on niiin herkkäuninen, ettei tyyliin vessaa voi edes vetää iltaisin kun lapsi nukkuu. Ja sitten mies kävelee norsun askelilla ympäri kämppää kolistellen ja miettii miks lapsi ei nuku.. Mutta hyvin taas lapsi nukkui viime illan/yön kun mies ei ollut kotona unta häiritsemässä ;)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Onko koti siis sinun ja lasten vai myös miehenkin?
Kyllä sen verran pitäisi olla arvostusta talossa asuvia kohtaan, että uni aikoina on hiljasta.

Toi kolistelu on muuten todella r-a-i-v-o-s-t-u-t-t-a-v-a-a. Varsinkin silloin, jos olet itse tehnyt ison työn saada lapsi nukkumaan ja sitten toinen tulee ja kolistelee ihan omaa varomattomuuttaan.
Meillä nuorin on niiin herkkäuninen, ettei tyyliin vessaa voi edes vetää iltaisin kun lapsi nukkuu. Ja sitten mies kävelee norsun askelilla ympäri kämppää kolistellen ja miettii miks lapsi ei nuku.. Mutta hyvin taas lapsi nukkui viime illan/yön kun mies ei ollut kotona unta häiritsemässä ;)

Juu niin pitäisi olla arvostusta varsinkin kun mies on vieraana. Mutta eipä ole ei! Raivostuttaa entistä enemmän kun yrittää miehelle nätisti sanoa, että voisitko vähän hiljempaa ettei lapset herää. Niin mies siihen piittaamattomasti sanoo kovalla äänellä: "No ei ne nyt tähän herää...mitä sitten jos herää" Ei pysty asiaa ajattelemaan yhtään toisen ihmisen näkökulmasta/ ei ota kuuleviin korviinsa toisen pyyntöä!!

[QUOTE="vieras";25790817]Nooh, mikäs nyt... Eikös TÄN pitänyt olla nyt se sun elämäsi mies? :whistle: :laugh: Niin ainakin hehkutit eilen ja olit jo sen kamoja muutamassa... ;) :D[/QUOTE]

Jaa jaa siellä on taas joku vahingoniloinen ilkkuja!!!! Eilen kyllä tästä miehestä meinas tulla suoraan exä koska se sanoi, ettei välttämättä halua suhteeseen jossa koko ajan riidellään...yritti silläkin tavalla laittaa ton riidan mun syyksi. Se ei tykännyt kun suutuin sille koska se kolisteli!! Että voi olla ihan vi**** puupäinen mies :(

Yhteistyössä