menee hermot tähän jatkuvaan vatsakipuun:(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipee

Vieras
ihme kipua ylävatsalla ollut jo todella pitkään. aamulla vatsa on löysällä ja vääntää niin että hiki vaan valuu päästä ja illalla kovalla ja tukala olo. kun jotain syö saa miltei samantien mennä vessaan. välillä kauhieta pahoinvointi kohtauksia mutta en kuitenkaan oksenna. paino ei nouse vaikka kuinka syön.
sappikivet minulla on mutta voiko ne aiheuttaa tällaista? kellään kokemusta?`
lääkärissä olen käynyt ja kaiki verikokeet ok keliakkia arvo oli 7 muita verikokeiden tuloksia en muista.

lääkäri sanoi että olisi vatsalaukun tulehdus mutta empä usko koska crp ei ollut koholla.

mitä tämä voi olla?
 
ei ole tähystetty. stressiä minulla ei ole tai no periaatteessa on mutta en ainakaan tiedosta sitä sillälailla että se minua erityisesti haittaisia. stressiä tulee täsät mahasta kun kokoajan kipee.
 

Yhteistyössä