Menee niin paljon hermot, pitääkö mun lopettaa keksien ostaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv30

Vieras
Meillä säilyy keksit kaapissa sikäli, että äiti ja isä ei niitä käy napsimassa. Joskus harvoin otan kotona yksikseen kahvin kanssa keksin tai pari. Lähinnä ne on tarkoitettu vieraille, ylläri sellaisille varsinkin.

Mutta oikeesti en enää jaksa, kun toi 4,5v poika on AINA keksipaketilla. Meillä oli juuri veljeni avovaimoineen kahvilla ja siinä sitten sai lapsetkin keksiä. Heidän lähdettyä tein ruokaa ja nyt 10min pöydästä nousemisesta poika kiipeää keksipaketille taas.

ARGH! Menee niin hermot siis tohon kun jätkä vähän väliä kulkee keksi kädessä ilman lupaa ja sitten saa poimia niitä ja kuunnella huutoa.

meillä tota harrastaa poika 3v...ja isänsä myös!mä sit fiksuna yritän nostaaa keksit nii ylös ettei poika yllä ja sanon ukol et älä anna sille ku sit se ei syö kunno ruokaa ni eikö ku selkäni käännän jätkä tulee pipari kans!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
paat keksit niin ettei poika löydä niitä.

No pitäis kai mutta en tiä miten monta paikkaa pitää keksiä. Aina kun piilotan jotain niin näkee väkisinkin jossain välissä, että missä ne on ja sitten pitää taas etsiä uusi piilo. Tätä tehty siis karkkien kanssa.

Mä melkein tekisin niin, että kieltäisin poikaa ottamasta keksejä, ja jos hän ottaa silti niin jäähypenkkiä kunnes menee oppi perille.
Meillä lapset saa jäähyä jo siitä, jos menee keittiön kaapeille luvatta :snotty: vaikkeivät kähveltäisi edes mitään herkkuja sieltä.

meidän 3v6kk poika tekee samaa ja vähän kun selkä kääntyy niin heti kipuaa. meillä ne on kahvikaapissa jossa 4 hyllyä se on ihan korkeimmalla eli melkein katon rajassa mut se käy hakeen henkarin,kepin ym että ylettyy.
koitan vaihdella piiloja mutta aina se löytää

mä oon joskus miettinyt että pitäs tehdä keksi piilo vaikka kaurapuuropaketin sisään ja sit salaa ottaa ne sieltä kun lapsi ei ole näkemässä. mut ei oo tullu kokeiltua kun ei oo vierasvara keksejä kun ei käy yllätysvieraitakaan. eli käydään ostaan vaan jos joku ilmoittaa tulevansa kylään.

Yhteistyössä