Meneekin sitten joulu astioita tiskatessa!

Big Bang Theory

Aktiivinen jäsen
05.07.2011
9 533
5
36
Tiedän, ei pitäisi pilata joulun tunnelmaa. Mutta tiedättekö sen tunteen mikä valtaa, kun tajuat että teidät on kutsuttu joulun viettoon paikkaan jossa ei ole astianpesukonetta ja huusholliin on tulossa 10ihmistä + neljä koiraa. Voin kertoa, että minulta pääsi eilen itku. Nyt ei voi enää perääntyä. Ja teille jotka ehdottavat tiskivuoroja, niin ei tule toteutumaan. Minä olen ainoa joka tajuaa alkaa tiskaamaan ja muutenkin huomioi nämä asiat. Mies ehdotti, että otetaan käyttöön kertakäyttöastiat ja silloin se itku sitten tulikin. Sanokaa vaan kultaluikka suussa syntyneeksi, mutta minä en jouluna kertakäyttöastioilta syö. En ikinä!!! Retket ja mökkeily on erikseen. Joulua tulee kunnioittaa myös kattauksella. Olen hemmpteltu nipo nyt sitten. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27660341:
Muutos asenteeseen, sitä tässä nyt taidetaan tarvita.

Pessimisti ei pety, niinhän se menee? Oletkohan nyt liikaa 'tiennyt' asiat etukäteen? :)

Näen silmissäni vaan ne astia vuoret. Miettikää nyt. Ainakin 5 erilaista ruokailua päivässä 10 hengelle ja 7 päivää. Laiska olen joo...

Kertiksiä on ihan kauniitakin.

Onko joka päivä joka ruoka pakko syödä tavisastioista? Kai nyt jokunen ateriointi menis kertiksistäkin?

Ja millainen poppoo teillä on koossa, jos sulle yksin lankeaa koko tiskirumba? :O

Nyt vaan pokkaa kehiin ja ET tiskaa. Katsot ihan mielenkiinnosta, mitä sitten tapahtuu kun kaikki astiat on loppu ja et siinäkään vaiheessa tarjoudu tiskaamaan. Empiiristä tutkimusta;)

Voi kuule miten helppoa elämä olisikaan jos osaisin, kykenisin tai pystyisin tekemään noin. Ajattelen aina muita ja siksi tulen olemaan avulias, juoksen, teen muiden puolesta, autan jne. Ja tuloksena kuolema joulun jälkeen. Tunnen itseni!!

Mä tiskasin 50-vuotissynttäreitteni jälkeen yli 40:n hengen astiat aamuyöllä käsin, joten ymmärrän, mitä ap tarkoittaa :D Mulla on nykyisin kaikki juhla-astiat käsin tiskattavia, joten 10 hengen tiskien tiskaus ei ole mikään ongelma. Mutta viikon ajan joka päivä ja kaikkia ateriat, niin se kuullostaa jo työleiriltä. Mä tekisin ap:n tilanteessa niin, että vain aaton päivällinen syötäisiin oikeilta astioilta ja muina päivinä ja muilla aterioilla kertakäyttöastiat.

Voi kuule miten helppoa elämä olisikaan jos osaisin, kykenisin tai pystyisin tekemään noin. Ajattelen aina muita ja siksi tulen olemaan avulias, juoksen, teen muiden puolesta, autan jne. Ja tuloksena kuolema joulun jälkeen. Tunnen itseni!!

Kaikella ystävyydellä: kynnysmattoa ei kenestäkään tehdä jos ei itse sellaiseksi asetu.

Ymmärrän silti, kun itsekin olisin vastaavassa tilanteessa se tiskaaja. Minulla tosin olisi pokkaa myös komentaa itselleni apulaisia ihan nimeämällä.

• Tykkää
Reactions: kepsis

Kuumimmat

Yhteistyössä