Meneekin sitten joulu astioita tiskatessa!

Mä niin tiiän ton.. Mä oon ihan samanlainen.. Tässä hiljan puhuttiin mun veljien kanssa kun nekin on semmosia että miksi oi miksi me ollaan sellasia kynnysmattoja.. Okei meidän äiti oli sellanen ja kaikki rakasti sitä.. Se teki kaikkensa muitten eteen mutta kukaan ei sen eteen... Nyt sitä osaa arvostaa mutta ei sitä nuorena osannu.. Ja kaippa se siitä johtuu että itekki on semmonen..

Mäkin tekisin varmaan noin et hommaisin töitä tai menisin käsi "paketissa" paikalle.. Kiva et pääset pakoon tilannetta =)

Meille tulee se 10henkilöö joulua viettää mutta tää on nyt pitkästä aikaa mukavaa kun on n.5vuotta oltu perheen kesken :)

Menette vaan aatoksi sinne. Turha lähteä koko jouluaan pilaamaan.
En kyllä ymmärrä, miksi sä yksin teet kaiken. Heräsi uteliaisuus, että mitä muita ihmisiä sinne on oikein tulossa ja miksi muut eivät tee osuuttaan. Mäkin söisin jouluaaton oikeista astioista ja muuten kertiksistä. Ruuista kyselisin jo etukäteen, et mä voisin tehdä tätä tai tuoda tätä, niin mitä te muut ootte tuomassa jne....Yleensä kyllä isossa porukassa hommat tehdään yhdessä, et sikäli ihmetyttää...

ei pitkästi yli 500km päähän lähdetä vaan aatoksi.

Edelleen ihmettelen, millainen kusipää miehesi on. Hän kehottaa sinua jäämään kotiin jouluksi, kun et jaksa tiskata, sen sijaan että itse tarjoutuisi hoitamaan tiskit.
Ei voi tajuta. Miten joku voi olla tuollaisessa suhteessa.

[QUOTE="Hoh";27669049]Edelleen ihmettelen, millainen kusipää miehesi on. Hän kehottaa sinua jäämään kotiin jouluksi, kun et jaksa tiskata, sen sijaan että itse tarjoutuisi hoitamaan tiskit.
Ei voi tajuta. Miten joku voi olla tuollaisessa suhteessa.[/QUOTE]

ei tod ole kusipää, joten ole hiljaa. te ette edes tiedä missä hän on aattona, joten jättäkää hänet tämän jutun ulkopuolelle.

Kuumimmat

Yhteistyössä