meneekö aikuisten vaatteet kirppiksellä kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
esim takit ym. ja paljonko niille kannattais laittaa hintaa?

entä paljon vois pyytää v. 2004 brio kombeista?
kengät ei varmaan mene kaupaks, juhlakenkiä ja sandaaleja siis..

[QUOTE="vieras";22301593]menee ne.ainain mulla on mennyt aina. koko 36-38 menee eniten,kun ostajia on eniten. ja jos on siisitä ja ajatonta vaatetta.
kengät menee jos ovat siistejä[/QUOTE]

nuo on siistejä, vähän käytettyjä ja melkolailla perus mallisia..
toppatakki ja kevyempiä takkeja...
onko 2-5€ sopiva hinta?

hinnoitteluhan on vaikeaa, kun ei itse näe tuotetta.
olen myynit itse aikuisten vaatetta hintahaitarilla 1- 20 euroa ja ovat menneet. Toppatakit nyt ovat haluttuja, joten voi laittaa hintaa ihan kivasti vähän "enempi",jos tuotteen laatu ja kunto antaa periksi.

Kyllä ne menee kaupaksi...tai siis ainakin mä opstan naisten ja miesten vaatteita, sekä joskus itselleni jotkut kengätkin.

Omia vaatteitani en ole myynyt kuin kerran ja kyllä ne liikkui. Kenkiäni olen myynyt useammin ja kaikki ovat aina menneet.

5€ alkaa olemaan mulla maksimi mitä takista maksan joten 2-5€ kuulostaa hyvältä niin takeille, kuin kengille.

[QUOTE="vieras";22301605]hinnoitteluhan on vaikeaa, kun ei itse näe tuotetta.
olen myynit itse aikuisten vaatetta hintahaitarilla 1- 20 euroa ja ovat menneet. Toppatakit nyt ovat haluttuja, joten voi laittaa hintaa ihan kivasti vähän "enempi",jos tuotteen laatu ja kunto antaa periksi.[/QUOTE]

ne ei oo mitään huippumerkkejä, perus kamaa siis.. ja tarkoitus olis päästä niistä vain eroon
en periaatteesta anna niitä uffille, enkä oikein tiedä minne muuallekkaan niitä kannattais laittaa..

Jos mietit lahjoittaa niitä, niin SPR on aina oiva kohde. Mutta jos sinulla on kirpparipaikka, kokeile toki ensin sitä. Mä yritän usein myydä ylimääräiset tavarat, vaatteet jne. ensin kirpputorilla ja jos ei mene kaupaksi, laitan SPR:lle.

Yhteistyössä