Meneekö lahjarahan määrä sen päivänsankarin, juhlan vai lahjoittajaperheen koon mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 901
19 186
113
Älkää järkyttykö jos nää summat tuntuu isoilta, täälläpäin on isoja lahjarahoja mut se hintataso ei oo se pointti...

Mä oon tästä vääntäny miehen kans nyt urakalla.
Mä käsitän, että jos on vaikka Jessica 14 v.joka pääsee ripille, niin sille voi antaa sen 50 euroa, koska 50 euroa on täällä sopiva rippilapsen lahja. Oli sitten meillä 1 lasta tai 8, meni perheestä juhliin kaikki tai vaikka 2 (meillä ei oikeesti oo suurperhettä sitte).

Tai, läheiselle hääparille voi antaa vaikka 70 euroa, oli lahjoittajaperhe iso tai ei, meni sinne perheestä 1 tai 4. Kaukaisemmalle hääparille riittää 50 e, mutta siinäkään ei ole väliä lahjoittajaperheen koolla.

Meidät on kutsuttu yhden tutun juhliin, ja mies on sitä mieltä että jos sinne menis koko perhe niin se summa nousis. What?
Tai sanoi, että jos ois vaikka lestadiolaisperhe josta lähtis mukaan 7 muksua, niin se lahja suurenee sen mukaan.

Eli rippilapsi sais pariskunnalta 50 e, mut lestadiolaisperhe pulittais sille 200??

Selitin että ehkä 50-vuotispäivillä ja häissä on ruuat sitä tasoa että katsotaan että vieraat osallistuvat lahjan kautta kustannuksiin, mut ei kai kakkukahvit niin tyyriit ole?

Viimeksi muokattu:
Ja mä käsitän että jos on pariskunta jotka juhlii yhdessä, niin niille 2-kertainen lahja.

Ja sitten ei kannata takertua siihen että on rahalahja. Mut se vaan on täälläpäin suosituin.

Yhteistyössä