N
Nimetön
Vieras
En oikeen tiedä mille osastolle tää kuuluis, mut kysytään nyt vaik täältä..
Mulla on mies ja ihana lapsi, ikää nyt 1v.4kk. Useinmiten tykkään ihan täysillä kummastakin, mut välillä, kun itseäkin väsyttäis(esim aamulla 5.30,kun lapsi saattaa jo herätä,eikä mies viitsi kun kylkeään kääntää,joten itsehän siinä on sit noustava,kun laps ei enää tahdo nukkuakaan) suututtaa kovasti ja tulee sit kiukuttua kummallekin. Tai jos haluais hetken edes esim. istua tietokoneella ja lapsi roikkuu koko ajan hihassa/lahkeessa,ja mies vaan istuu sohvalla katsomassa telkkaa.
Mies käy tosin töissä ja minä oon lapsen kans kotona, mutta tuntuu että minäkin haluaisin hetken edes aikaa ihan vaan itsellenikin, ja mies taas ajattelee,että kun hän kerta käy töissä,niin pitää saada rentoutua ja nukkua esim. niin pitkään kun jaksaa,jos vaan on vapaapäivä/myöhempään töihinmeno.
En tiiä,mitä vitamiineja pitäs alkaa syömään, että jaksais aamuisin nousta samaan aikaan kuin lapsikin ja sit illalla viettää aikaa miehenkin kans..
Sitten kun tähän vielä vauvakuumettakin pukkaa, oon aina halunnut useemmman lapsen kuin yhden, mutta kun voimat loppuu jo tämänkin pesueen kans.. Mitä tehdä?
Tuli pitkä ja tylsäkin juttu, mut miten teillä muilla nää hommat hoituu?