http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12458289452870&itemcmd=move0&listSize=3&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1198626
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No huh huh. Oikeestiko Tampereella ton hintasia asuntoja? Missä vaiheessa ihmiset alkavat ymmärtää että noinkin vanhan talon arvo LASKEE eikä vain nouse. Talotkin tulevat elinkaarensa päähän. Tuon myyjällä ei kyllä ole kaikki kotona, eikä kyllä ole välittäjälläkään.
Tässä tas ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä yhtään mistään!
Tuon ikäisen talon arvo nousee ja tuo on normaali neliöhinta tuolla alueella. Höpsöt mammat katsoo vaan, että onpas rumat maalit ja tapetit, muttei ymmärrä mitään asuntosijoittamisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:Jonkin verran yli 100 000? varmasti joutuu maksamaan. Sijainti oikeasti tosi hyvä, lähellä keskustaa. Remppaa tokip pitää tehdä, mutta sitähän te ajattelittekin. Mieleuiten tietenkin ottaisin ylimmästä kerroksesta =)
Niin, en ole siis ostamassakaan, mutta tietynlainen osuus mulla on sit kun huoneisto tulossa myyntiin.Tykkäisin kyllä kovin asua tuon taloyhtiön asunnossa, mutta ei se nyt ole mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Mä oon varmaan vähän hölmö tai yksinkertainenmutta mun mielestä tuo oli jotenkin viehättävä, olohuoneen lasiset pariovet etenkin. Keittiö näytti siltä, että ovet voisi maalata ja ehkä vetimet vaihtaa. Pintojen kunnosta ja remppatarpeesta en sano mitään kuvien perusteella. JOS olisin ostamassa kaksiota Tampereelta, niin kävisin varmasti katsomassa. Hinta ei ole ollenkaan paha, täällä pikkukaupungissakin hinnat on lähestulkoon samaa tasoa!