Meneeköhän tää nyt ihan oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Eli me muutettiin ja kun vihdoin löydettiin tästä talosta meidän häkkivarasto, huomattiin et siinä on lukko. :headwall: Ei siellä paljon tavaroita näy, mutta lukossa on.. No mä sitten soitin isännöitsijälle, he tekivät sen verran että laittoivat lapun asiasta käytävään, siltä varalta että joku on "vallannut" sen meidän kopin. 6.2. vasta uhkaavat sen tyhjentää.

Mulle tuli sitten mieleen että jos entiset asukkaat olis unohtaneet lukkonsa siihen. Sitten soittamaan asunnonvälitystoimistoon, mitä he vaivautuvat tekemään? Antoivat mulle entisen asukkaan numeron, ei kai se mun asia olis niille soittaa?! :o :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja milli:
asunnonvälitystoimistonko asia se sitten olisi? ja millähän perusteella? asunto on jo välitetty.

No kun heidän mainoslauseiden mukaan he hoitavat välityksen jälkeenkin näitä asioita... Vuokranantajalta kun jotain kysyy, käskee nimenomaan soittaa välittäjälle. :headwall:

Nyt sitten riehumaan kunnolla (niin minä olen tehnyt, kun isännöinti takkuilee ja aina on tapahtunut). kyllähän tiedän pitää kamat johonkin saada!
Ainakaan ette suostu maksamaan täyttä vuokraa/yhtiövastiketta niin kauan, kunnes koppi on tyhjä!

Eli ilmoitus isännöitsijälle, että täyttä vuokraa ei tule kopittomalta ajalta.

Eiköhän ala toimintaa tulla. Jos kopin sisältö ei ole kiinteistön omistajan, sen voi heittää samantien pois. kyllä asunto on käsketty vuokrasopimuksen loppuessa tyhjentää ja loput on roskia!

Kiitoksia neuvoista, soitanpa tänään negatiivis-sävyisen puhelun vuokranantajalle. Ottakoon itse yhteyttä entisiin asukkaisiin/isännöitsijälle, koppi on saatava tyhjäks huomenna. :kieh:

Voitte uskoa että on kiva asua täällä varastokamppeiden keskellä! |O