S
"surullinen"
Vieras
Olen todella surullisessa tilanteessa; mieheni kunnianhimo ja tyytymättömyys ns. tavalliseen elämään on tuhoamassa suhdettamme. Meillä on yhteinen pieni lapsi ja asiat voisivat olla ihan hyvin, on oma koti jne. mutta tämä ei riitä miehelleni vaan hän haluaa ns. enemmän. Kaikki pitäisi olla hienoa ja upeaa, parempaa kuin muilla, on äärimmäisen kateellinen esim. rikkaille ihmisille.Toisinsanoen on vakaasti sitä mieltä, että raha tuo onnen. Itselleni taas on tärkeää toki rahakin, mutta tärkeämmäksi koen kuitenkin sen, että minulla on rakkaat ihmiset ympärilläni ja on terveyttä yms. Mies on yrittäjä ammatiltaan ja nyt on saanut päähänsä, että perheemme on hänen uransa ja menestyksensä esteenä. Olen todella surullinen tilanteesta. Mies on todella väläytellyt, että tällä elämäntyylillä ei pysty menestymään niin paljon kuin haluaisi, onko sitten ero ainoa vaihtoehto, että pystyy keskittymään työhönsä, eikä perhe ole häiritsemässä? Luulin, että me olemme lapsen kannsa kaikista tärkeintä, mutta ilmeisesti raha ja menestyminen menee meidän edelle. Kellään vastaavaa?