menetin ystävän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier ass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vier ass

Vieras
ihmisestä, joka on ollut rakas ystäväni, on tullut esiin piirteitä, jotka ovat niin kaukana omasta arvomaailmastani, että olen aivan 'pois ittestäni'. Olin pitänyt tätä ihmistä sydämellisenä, välittävänä ja aitona. Näyttää siltä että hän onkin vain rahanahne paskiainen.
Jos hän olisi joku random ihminen, en vain olisi enää tekemisissä hänen kanssaan, Mutta koska hän merkitsi minulle paljon - oli ns. luottoihminen - en meinaa päästä tästä yli.

Nytkään en saa unta kun pohdin sitä.

Samaan aikaan en haluaisi luopua hänestä ja en käsitä kuinka joku voi olla niin kamala.

hitto olis helpompaa jos hän olisi kuollut. (mitä en tietenkään toivo. Olen vain niin kovin pettynyt)

ei minun rahoistani. Hän laittaa omat huvituksensa lapsen hyvinvoinnin edelle. Ja se on minusta todella kylmää, En ole edes tätä pilttiä nähnyt - en vain voi kestää että lasta kohdellaan välinpitämättömästi.

esimerkkinä vaikka se, että vauvai viedään päiväkotiin vaikka kummallakin vanhemmalla on loma.

tässä tapauksessa sattumoisin tiedän pariskunnan tulotason aika tarkkaan. Keskituloisia kuten minäkin.

Ymmärrän, jos rahat ei riitä. Mutta siitä ei ole kyse, ei millään, kun tiedän mitä kaikke aovat osteskelleet (fb:ssä kertovat - mm. matkoja)

Vaikka minun käy lasta sääliksi, niin eniten ottaa sydämestä se, miten olin niin väärin arvioinut tämän ihmisen... Ja varmaan välitän hänestä liiankin kanssa, kun näin koville ottaa.

Tiedän, ettei tnne kirjoiitaminen asiaa ratkaise. Toivon, että se vähän helpottaisi itseä kun saa avautua.

Tiedän tuon tunteen kun ex-ystävä vaan pyörii ajatuksissa. :(
Mahdotonta hengailla enää samoissa piireissä, mutta oli erittäin tärkeä mulle ja nyt ei tunnu ajatukset jättävän sitä mun mielestä.
Aikaakin jo kulunut vuodenpäivät.

Yhteistyössä