Meni ihan pieleen mestarimyyjäkoulutus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkevä

Vieras
Tuli huonot pisteet eikä mies tajua että mun kannattaisi lopettaa merkonomikoulutus koska en siellä pärjää,Pitääkö erota jotta se tajuaa ettei musta ole opiskelemaan?niin monta tutkintoa olen yrittänyt ja aina saan pahan mielen kun en pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tottakai mua itkettää se etten saa mitään opiskeltua loppuun asti enkä pärjää.Mies ei sitä tunnu tajuavan siksi kai parempi vain lähteä.

Siksi et pärjää ku luovutat. Kokeileppa mennä sen harmaan kiven läpi ja tuu sitte kertomaan uudestaan kun oot yrittäny ihan 100% täysillä.

Tottakai mua itkettää se etten saa mitään opiskeltua loppuun asti enkä pärjää.Mies ei sitä tunnu tajuavan siksi kai parempi vain lähteä.

Etsitkö nyt koulutuksesta syitä, jotta pääset miehestä eroon? Omalla tavallaan varmasti hänellä on mielessä kannustaa sua, ei vaan löydä sellisia sanoja jotka miellyttäisi sua?

No ootko sä tiedostanut mikset pärjää opinnoissa?
Onko joku "vika" (meinaan et vaik lukihäiriö, keskittymisvaikeudet tms.)?
Vai tuntuuko aina vaan siltä ettei ole "sun juttu"?
Onko kaikki yritykset olleet samalta alalta vai ootko kokeillut eri vaihtoehtoja?

En etsi syitä että pääsisin miehestä eroon mutta hän ei ymmärrä kuinka vaikeaa opiskelu minulle on vaikka täysillä yritän.Olemme kuin eri planeetoilta.Hän hyvän ammatin omaava ja itse en pärjää missään ajatuksemme eivät kohtaa.

En etsi syitä että pääsisin miehestä eroon mutta hän ei ymmärrä kuinka vaikeaa opiskelu minulle on vaikka täysillä yritän.Olemme kuin eri planeetoilta.Hän hyvän ammatin omaava ja itse en pärjää missään ajatuksemme eivät kohtaa.

Ettet vaan taas oo se sama ap, kun täällä aina välillä käy itkemässä miten kateellinen on kaikille koulutetuilla, kun oma pää ei pysty opiskeluun?

Olen kokeillut eri juttuja.Psykologi tehnyt testejä mutta kukaan ei löydä syytä miksi en pärjää.Luen kyllä tosi paljon ja tosissani.Asiat eivät vaan mene päähäni.

Kai ne nyt jossain kohtaa sentään menee teidänkin ajatukset yksiin? Eihän opiskelu/ammatti ole kun yks osa elämää. Vaikka toki nyt susta tuntuukin, että se on se isoin osa.

Juu jossain kohtaa mutta opiskelusta tulee aina hirveä riita.Mies ei tajua ettei musta ole opiskelemaan ja mietin että pitäiskö se päästää menemään että saisi opiskelleen vaimon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ettet vaan taas oo se sama ap, kun täällä aina välillä käy itkemässä miten kateellinen on kaikille koulutetuilla, kun oma pää ei pysty opiskeluun?

Täällä kyllä pyörii joku ärsyttävä valittaja!! Kaikki on huonosti aina ja mikään ei onnistu ja elämä on paskaa ja itse on luuseri jne listaa vois jatkaa loputtomiin. Harmi kun jotkut ei näe omissa elämissään mitään hyvää, ei ole taitoa ottaa niitä negatiivisia laseja silmiltä ja yrittää edes hieman katsoa asioita positiivisesti. Mut itse ovat tiensä valinneet.

http://www.tekniikka.oamk.fi/~tlaajala/Orientoivat_opinnot/Oppimistyyli.htm

En vissiin osaa liittää tuota oikein, mut jotain oppimistyyleistä löytyy tuolta, ja googleta oppimistyylitesti :)

Yhteistyössä