V
viima80
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ois miehen kanssa, joka sanoisi tuolla tavalla. Tommonen olis niin kaukana mun omista arvoista, että ei tulis elämästä mitään.![]()
Ottaen huomioon että ap on itsekin tehnyt abortin, niin tuskinpa abortti kovin kaukana hänen omista arvoistaan voi olla.
Niin, teininä. On mielestäni aivan eri asia kun tein silloin. Enää en ( tervettä) lasta abortoisi.
Niin, eli abortoit silloin kun lapsi ei sopinut elämäntilanteeseesi. Mies on nyt abortin kannalla (jos kävisi vahinko), koska lapsi ei hänestä sopisi elämäntilanteeseen.
Ja ero oli missä?
Aivan saman asian nostin itse tuolla esille. Hurskastelua se nyt on ap:n puolelta. Mieshän ei ole muuttunut asiassa vaan hän on.
Eikö teillä järki sen vertaa sano, että 15-vuotias ei todellakaan ole valmis äidiksi. Siinä iässä en pystynyt edes itsestäni huolehtimaan kunnolla, saatikka lapsesta. Nyt on tilanne tietenkin aivan eri.
Ja perustelkaa, että miten minä olen muuttunut ja mieheni ei? Koko 10 vuotta on ollut sen kannalla, että enää ei abortoidu, myös tämän toisen lapsen jälkeen. NYT on YHTÄKKIÄ päättänytkin että abortti olisi vaihtoehto ja se selvisi eilen. Joten miten te voitte väittää, että miehen mielipide ei ole muuttunut? Vai onko teille nyt tärkeintä vain se, että pääsette mollaamaan minua ja puolustamaan miestä?
ehkei kannata kirjoitta tänne jos ei ole valmis ottamaan vastaan kritiikiiä siitä että käyttäytyy kuin omistaisi miehensä. parisuhteessa ollaan kumppaneita joissa kummankin toiveilla ja mielipiteillä on sama arvo. jos haluaa elää vain itsensä säännöillä kannataa asua yksin.