Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ratkaisu:Laitat esikoisesi sinne laivalle kummiensa kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:kävi aikaslainen samankaltainen juttu aikoinaan, peruuntui perheen matka ja kaverit pääsikin lähtemään.. maksoi mulle jonkun nimellisen pari kybää pernaama hinnan siitä kuite![]()
ja vaihdoin nimet siihen kolmelle paitti mun oman. Kävin hakemassa liput ja annoin niille niin ei kyllä checkinnissä yhtään niitä pahemmin tarkistellut.. eli yks meni siis mun nimellä laivaan.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Ei rahoja hukkaan:Sitä matkaa voi siirtää, etenkin kun ootte sairaana. Soitto vaan laivayhtiöön, selität tilanteen ja meette vaikka ens viikonloppuna.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
Minä taas en ymmärtänyt yhtään mitä sinä et ymmärtänyt. Onko siis parempi, että kaikilla on kurjaa kuin se että edes osalla on kivaa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
meillä mies varmasti sanoisi, että sinä ja esikoinen lähdette reissuun ja hän kyllä selviää kuopuksen kanssa sairaana.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
meillä mies varmasti sanoisi, että sinä ja esikoinen lähdette reissuun ja hän kyllä selviää kuopuksen kanssa sairaana.
Joo, siis kyllähän mieskin tota ehdotti, mutta hän suurinpiirtein asuu vessassa tällä hetkellä, niin en tosiaan jätä tuota kipeää 2-vuotiasta hänen kanssaan. Mä kun ite olin tuon taudin kourissa niin en oikeasti huomioinut lapsia mitenkään 2-3 päivään. En vaan pystynyt... makasin sängyssä ja sieltä välillä viimeisillä voimilla taas raahauduin oksentamaan. Eli itse en olis tosiaan pystynyt tuota kuopusta hoitamaan siinä kunnossa. Nuha&kuume on eri juttu, mutta mä kyllä lasken rajun oksennustaudin astetta pahemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
Minä taas en ymmärtänyt yhtään mitä sinä et ymmärtänyt. Onko siis parempi, että kaikilla on kurjaa kuin se että edes osalla on kivaa? :xmas:
niinpä. Pitääkö kaikkien kärsiä siitä, että muutama sairastuu. Kollektiivinen rangaistus! Meidän perheessä tätä ei KÄYTETÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
Joo, siis kyllähän mieskin tota ehdotti, mutta hän suurinpiirtein asuu vessassa tällä hetkellä, niin en tosiaan jätä tuota kipeää 2-vuotiasta hänen kanssaan. Mä kun ite olin tuon taudin kourissa niin en oikeasti huomioinut lapsia mitenkään 2-3 päivään. En vaan pystynyt... makasin sängyssä ja sieltä välillä viimeisillä voimilla taas raahauduin oksentamaan. Eli itse en olis tosiaan pystynyt tuota kuopusta hoitamaan siinä kunnossa. Nuha&kuume on eri juttu, mutta mä kyllä lasken rajun oksennustaudin astetta pahemmaksi.
joo. En tiedä kun minulla ei ole koskaan oksennustautia ollut eikä lapsillakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Minä en tiedä, millainen pitäisi ihmisen (äidin) olla, että jättäisi pienen lapsen ja SAIRAAN isän kotiin, ja lähtisi itse toisen lapsen kanssa reissuun...? Kuvittelisin, että koko perhe on odottanut yhteistä lomaa (meillä ei siis risteillä joka viikonloppu, olen itse kerran ollut lapsena laivalla), joten olisi mielestäni aika tyly temppu lähteä osalla porukasta matkaan. Uskoisin, että esikoinen selviää pettymyksestä, kun tietää että matka kyllä toteutuu, kun kaikki ovat terveitä ja voivat nauttia matkasta ja perheen seurasta!
joo. En tiedä kun minulla ei ole koskaan oksennustautia ollut eikä lapsillakaan.
Voi mä oon teille ihan kateellinen, siis OIKEESTI. Meidän perhees oli jouluna viimeks (siis ihan aattona) ja nyt taas. Se on kyllä niin kauheaa, et mä jo pelkäsin kuolevani tai sanotaanko et jossain vaihees jo toivoin sitä kun komatta päivää oksentaa ja kouristelee ja huimaa :x