M
minä
Vieras
miehellä paljon harrastuksia (moottoripyörällä ajelee, kalastaa kavereiden kans, pelaa rooli pelejä, ja syksyt menee metsästäessä), niihin menee tietysti rahaa... molemmat ollaan nyt työttömiä, eli rahat tiukalla. silti mies ei voi vähentää harrastuksiaan.
minä olen meillä se joka joutuu joustamaan joka asiassa. minulla ei oe muita harrastuksia kuin lenkkeily, siihen ei paljon rahaa mene. sitten neulon, kun millon saan säästettyä rahaa et on vara ostaa lankoja. mies sano et voinhan mäkin alkaa harrastaa jotain. sitä ei kyllä osannu sanoa että millä rahalla mä mitään harrastasin.
aikoinaan kävin paljon koiranäyttelyissä, nyt ei ole koiraa eikä olis kyllä varaakaan. ja mies ei koiraa ees halua.
mitkä harrastukset olis halpoja joita minäkin voisin harrastaa??
onko muilla näin epäoikeuden mukaisesti harrastukset
minä olen meillä se joka joutuu joustamaan joka asiassa. minulla ei oe muita harrastuksia kuin lenkkeily, siihen ei paljon rahaa mene. sitten neulon, kun millon saan säästettyä rahaa et on vara ostaa lankoja. mies sano et voinhan mäkin alkaa harrastaa jotain. sitä ei kyllä osannu sanoa että millä rahalla mä mitään harrastasin.
aikoinaan kävin paljon koiranäyttelyissä, nyt ei ole koiraa eikä olis kyllä varaakaan. ja mies ei koiraa ees halua.
mitkä harrastukset olis halpoja joita minäkin voisin harrastaa??
onko muilla näin epäoikeuden mukaisesti harrastukset