meni taas hermot mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
miehellä paljon harrastuksia (moottoripyörällä ajelee, kalastaa kavereiden kans, pelaa rooli pelejä, ja syksyt menee metsästäessä), niihin menee tietysti rahaa... molemmat ollaan nyt työttömiä, eli rahat tiukalla. silti mies ei voi vähentää harrastuksiaan.
minä olen meillä se joka joutuu joustamaan joka asiassa. minulla ei oe muita harrastuksia kuin lenkkeily, siihen ei paljon rahaa mene. sitten neulon, kun millon saan säästettyä rahaa et on vara ostaa lankoja. mies sano et voinhan mäkin alkaa harrastaa jotain. sitä ei kyllä osannu sanoa että millä rahalla mä mitään harrastasin.

aikoinaan kävin paljon koiranäyttelyissä, nyt ei ole koiraa eikä olis kyllä varaakaan. ja mies ei koiraa ees halua.

mitkä harrastukset olis halpoja joita minäkin voisin harrastaa??
onko muilla näin epäoikeuden mukaisesti harrastukset

Mua raivostutti oma ukko, ollaan yritetty säästää sohvaan ja muutenki mies lomautettuna et rahaa ei sillä oo paljon. Mut olipas rahaa lähtee kaverin kans viihteelle.. Ei se viihteelle meno muuten mitään, mut kumma et rahaa löytyy tollasiin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mua raivostutti oma ukko, ollaan yritetty säästää sohvaan ja muutenki mies lomautettuna et rahaa ei sillä oo paljon. Mut olipas rahaa lähtee kaverin kans viihteelle.. Ei se viihteelle meno muuten mitään, mut kumma et rahaa löytyy tollasiin.

onneks mun mies ei käytä alkoa kuin saunakaljan verran...

Miehet ei meikkaa, ei käy kampaajalla, mihin sitä rahaa sitten käytetäänkään. Tosin naapurin mies totesi, että hän ei pese heillä pyykkiäkään, niin ei mene sillä rahaa pesuaineisiinkaan.

Mä käyn omilla rahoilla kampaajat jne. Meillä on omat rahat, yhteiset menot maksetaan puoliksi. Eli mä en hävinny mitään ukon viihteellä käynnissä, mut itse joutuu ehkä loppukuusta sit tinkimään kaikesta muusta, mut iteppähän kävi viihteellä :).

meillä yhteiset rahat. kampaajalla käyn vain muutaman kerran vuodessa tasaamassa pitkiä hiuksiani. itse värjään kotona. meikkeihinkään ei mene hirveesti rahaa, ei niitä jatkuvasti tarvii ostaa

Mä olen niin itsekeskeinen ja mukavuuden haluinen etten halua tällaisten asioiden (enkä muutenkaan) elää parisuhteessa. Omatpahan on tuloni ja kuluni.. Lapseen tietysti tuhlailen..:) Kannattaa puhua se mies ympäri siinä koira-asiassa. Se on hyvä, jokseen ei ehkä halvin harrastus. Ois varmaan lapsestakin kivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Suski:
Mä olen niin itsekeskeinen ja mukavuuden haluinen etten halua tällaisten asioiden (enkä muutenkaan) elää parisuhteessa. Omatpahan on tuloni ja kuluni.. Lapseen tietysti tuhlailen..:) Kannattaa puhua se mies ympäri siinä koira-asiassa. Se on hyvä, jokseen ei ehkä halvin harrastus. Ois varmaan lapsestakin kivaa..

no ei me tähän kerrostaloon koiraa hankita. ja poika tykkää vain kissoista (joita meillä 3kpl),