P
palma
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja lipsu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:jep. kaveri heitti läppää tunti vihkimisen jälkeen että sillä on semmosta kuvamatskuu millä ois saanu häät peruttu. ja kyse oli siis mun polttarikuvista. niissä ei ollu mitään erikoista mutta meni se fiilis siinä sitten. olin ihan paniikissa vielä häämatkalla että olenko tehny jotain tietämättä. :snotty: |O :headwall:
mä muistan tän jutun kun kelasit sitäteitkö kaverille selväksi et pahoitti sun mielen?
en usko että tajusi. mutta ei ollu eka samantyylinen temppu. jotkut ei vaan tajuu...ala-asteella sama tyyppi lähetti v*ttuilu lappuja muille ja laitto mun ja siskon nimet alle. :headwall:![]()
Öö... Miks tämmönen tyyppi oli sun polttareissa ja häissä ja on/oli(?) sun kaveri? Toisekseen, miks olit paniikissa jos tiesit ettet ole sekoillut mitään? Ikävä kaveri kyllä.
tää kaveri sattuu olla mun sukulainen. ja paniikissa olin koska olin juonu polttareissa sen verran että oli muistissa aukkoja (useita tunteja). häämatkan jälkeen vasta sain tietää mitä niissä kuvissa oli.
No mitä niissä oli? Kerrokerro