Menikö teidän häissä jokin pilalle? (dr phil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja lipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jep. kaveri heitti läppää tunti vihkimisen jälkeen että sillä on semmosta kuvamatskuu millä ois saanu häät peruttu. ja kyse oli siis mun polttarikuvista. niissä ei ollu mitään erikoista mutta meni se fiilis siinä sitten. olin ihan paniikissa vielä häämatkalla että olenko tehny jotain tietämättä. :snotty: |O :headwall:

mä muistan tän jutun kun kelasit sitä :o teitkö kaverille selväksi et pahoitti sun mielen?

en usko että tajusi. mutta ei ollu eka samantyylinen temppu. jotkut ei vaan tajuu...ala-asteella sama tyyppi lähetti v*ttuilu lappuja muille ja laitto mun ja siskon nimet alle. :headwall: :o

Öö... Miks tämmönen tyyppi oli sun polttareissa ja häissä ja on/oli(?) sun kaveri? Toisekseen, miks olit paniikissa jos tiesit ettet ole sekoillut mitään? Ikävä kaveri kyllä.

tää kaveri sattuu olla mun sukulainen. ja paniikissa olin koska olin juonu polttareissa sen verran että oli muistissa aukkoja (useita tunteja). häämatkan jälkeen vasta sain tietää mitä niissä kuvissa oli.

No mitä niissä oli? Kerrokerro:)

Pitopalvelu oli rikkonut toisen meidän juhlamaljalaseista (olin siis ostanu vartavasten meille semmoset ihanat kalliit lasit missä niinku jalka olu "sidottu" sydämmeks)... joku oli kuulemma ollu laittamassa sitä jopa astianpesukoneeseen.
Juomalasit oli tosi likaisen näköisiä samoin meni osa aterimista vaihtoon kun niissä oli jotain likaa...
ja olihan siellä muutakin mut en jaksa enää muistella.

Minä olisin valinnut kaasoni toisin.. mun piti koko ajan olla huolehtimassa kaikesta, kaaso teki vasta sitten kun minä käskin.. Jouduin mm melkein kokonaan huolehtimaan häiden ohjelmasta, tai ainakin muistuttamaan kaasoa, että olisko nyt sen ja sen vuoro.. Kaaso häipyikin häistä tosi aikaisin..

Mutta mä olin valinnu kaasoni todella hyvin koska ne osas olla mokista hiljaa seuraavaan päivään asti =)

Toinen oli huushollannu siellä sitä henkilökuntaa kun ne ei ollu oikeen tienny että mitä ja milloin ym. vaikka aikataulut oli tehty ja suunniteltu heidän kanssaan.
Tää mun toinen kaaso onkin itse ollu töissä pitopalvelussa joskus männä aikoina.

Lisään vielä että meillä menikin sitten pari kolme viikkoa tän pitopalvelun kanssa laskusta neuvotellessa...

:D Mä olin niin kännissä loppuillasta et oksensin pihalla ja aamulla heräsin itekseni poikittain sängyltä hääpuku päällä ja tukkakin vielä ihan kuosissaan. Mies oli menny sohvalle nukkuu kun haisin niin pahalle... Vituttaa.

Olin kerran todella halpishäissä, oli ihan minimibudjetilla tehty aika isot häät...

Todellakin sen huomasi kaikesta, ruoka kamalaa, ei mitään muuta juomaa kuin vettä, ei musiikkia kuin vasta loppuillasta (suurin osa lähti jo ennen sitä jostain kumman syystä!), juhlapaikka oli pieni kuppainen mökki jossa osa istui takahuoneessa, uskokaa tai älkää!

Ihmiset oli jaettu siten että joka toinen oli morsiamen, joka toinen sulhasen sukulainen eli kukaan ei tuntenut toisiaan, juttu ei luistanut, oli vaivaantunut tunnelma.....

Lisäksi paria odoteltiin paikalle lähes 2h vihkimisen jälkeen, helteessä pihamaalla, olivat itse hääkuvassa! Vähän huippasi jo vanhempaa väkeä kun ei edes juotavaa tarjolla...

Mutta lahjat kyllä kelpasi! Oli tasan vikat häät mihin osallistuin! Voi hitto mitä ahneutta! Kyseessä hyvin toimeentuleva, hiukan vanhempi pariskunta vieläpä, ei mitään köyhiä nuoria!

Alkuperäinen kirjoittaja että tällanen morsian:
:D Mä olin niin kännissä loppuillasta et oksensin pihalla ja aamulla heräsin itekseni poikittain sängyltä hääpuku päällä ja tukkakin vielä ihan kuosissaan. Mies oli menny sohvalle nukkuu kun haisin niin pahalle... Vituttaa.

voi itku. Itse heräsin puoliksi syöty hampurilainen tyynyllä :) Mies oli yrittänyt avittaa ja riisua pukua, että olisi parempi nukkua.. oli ollut hankalaa, joten sekin oli jäänyt puolitiehen. No, mua ei vituta. Oli sairaan hauskat kemut ja päihtymykseni tila syveni vasta jatkoilla, heh.

Yksissä häissä missä ollaan oltu, niin morsian sammui vähän turhan aikasin ;) mutta meillä vierailla oli kyllä ihan hauskaa loppuillasta, syötiin iltapalaa ja hörpittiin juomia. Morsianta kyllä hävetti seuraavana päivänä aikalailla, kun vielä on sellainen ihminen joka ei juuri koskaan juo :/ omissa häissä oli kukat vääränvärisiä/-laisia, mutta eipä se sitten loppujenlopuksi haitannut vaikka ensin ottikin kovasti päähän ;)

Yhteistyössä