Meniköhän mun laihdutus nyt pieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Olen koittanut vähähiilarisella ruokavaliolla olla ja on mielestäni toiminut ihan hyvin. Tänään aamulla piti sitten käydä keliakia ja laktoosi-intoleranssikokeissa ja siellä juotettiin sitä samaa litkua mitä käytetään sokerirasitustestissä. Siinä varmaan on sokeria tai jotain joten menikö tämä nyt ihan pieleen?

Jos sun on pitänyt käydä keliakia kokeissa, niin et oo saanu lopettaa tavallisen viljan syöntiä enne sitä!! Muuten testitulos on väärä. Ja yleensä vhh dietissä jätetään just viljat ja muut pois..

Alkuperäinen kirjoittaja op:
Jos sun on pitänyt käydä keliakia kokeissa, niin et oo saanu lopettaa tavallisen viljan syöntiä enne sitä!! Muuten testitulos on väärä. Ja yleensä vhh dietissä jätetään just viljat ja muut pois..

en mä tuollaista tiennyt :shamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Miks se nyt kerrasta menis? Ja eihän toi nyt ole sama kuin että vetäisit fazerin sinisen levyn...

se yksi litku vastaa kokonaista ateriaa kuulemma.

Juu, ehkä. Mutta sen kerran sitä sitten joit. Tarkoitan vain, että itsehillintää olet käyttänyt varmaan jo ennenkin, niin miksi et voisi uudestaan. Lisäksi joit sen tutkimuksen takia, se suklaalevy olisi mennyt alas ihan muista syistä.

Yhteistyössä