Meniköhän se ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katri

Vieras
Auttaisko joku tietäväisempi mua...Testailin Aconin ovistesteillä seuraavasti:
- kp 11, nega (ei muuta kuin kontrolliviiva)
- kp 12, nega
- kp 13, nega
- kp 14, nega
- kp 15, haamu
- kp 16, vahva viiva, mutta ei ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva
- kp 17 (tänään), haalea haamu

Oliko tuo eilinen vahva viiva siis kuitenkin oviksen merkki, vaikkei ollutkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Vai mitä se tarkoittaa...Jotainhan kropassani on kuitenkin tapahtunut, kun lh kohosi noin.

En tiedä, onko tästä mitään apua, mutta itse ihmettelin vähän aikaa sitten myös noiden Aconin tikkujen kanssa. Mulla 2 edellistä kiertoa on ollut 30 päivää, joten aloitin testauksen kp 13.

Muistaakseni kp 13 ja 14 testasin haalean viivan. Sitten taisi olla kp 15 ja 16 vain kontrolliviiva ja olin ihan ihmeissäni, kun luulin, että se viiva ikäänkuin tummuu päivä päivältä. Sitten kaikenlaisten käänteiden takia mulla jäi kp 17 testaamatta. Kp 18 testasin myöhään illalla (muut testasin aamupäivällä) ja testiviiva oli ihan selvästi tummempi kuin kontrolliviiva. Limoista päättelin, että ovis olisi ollut juuri silloin kp 17 kun en testannut, mutta testihän näyttää positiivista vielä oviksen jälkeenkin.

Eli kehottaisin sua jatkamaan tikuttamista. Kuinka pitkä kiertosi yleensä on ollut?

Mulla kierto vielä vähän hakusessa pillereiden lopettamisen jälkeen...Eka kierto oli ihan normaali (27pv), sitten seuraavan tasaamiseen tarvittiin jo Teroluteja, kun venähti pahasti. Tämä on nyt eka Terolutien jälkeinen kierto.

Mä tarkkailin nyt tuossa tikuttelun lomassa myös limoja ja kohdunsuuta. Limoja oli runsaasti kp 15 (se päivä siis, kun testasin sen haamun) aikaan. Myös kohdunsuu pehmeni tuona päivänä ja tuntui aukinaiselta. Limoja tuli vähän myös eilen kp 16, kohdunsuu tuntui hieman kovemmalta. Tänään ei ole tullut limoja ja kun kokeilin kohdunsuuta, oli se ihan kova. Mitä tästä siis päättelis...Kohdunsuun ja limojen perusteella ovis on ollut tuossa kp 16 tienoilla, eli silloin kun sen tumman viivan tikutin. Mutta riepoo, kun ei ollut niin tumma kuin ohjeen mukaan pitäis olla.

Aika jännä tuo juttu, mitä sulle kävi. Mites se tuolla tavalla voi heitellä, hmmm. Ehkä munkin pitäis vielä huomenna testailla ja katsoa, mitäs kummaa siihen tikkuun napsahtaa tällä kertaa ;)

Kuulostaa kyllä oudolle, että limat oli jo, mutta testit näyttää mitä näyttää. En kyllä itsekään ole mikään ""ovisekspertti"", joten ehkä jollain viisaammalla on vastaus asiaan.

Tiesitkö muuten, että tikkuja säästääkseen ne voi leikata terävillä saksilla keskeltä kahtia? Näin tein minäkin ja hyvin toimi. Ajattelin vaan, kun sulla taitaa noita tikkuja kulua :)

Mulla tää kierto on kans eka ""teroton"". Terojen kanssa eka kierto oli 25 ja kaksi seuraavaa 30 päivää. Vähän jännäsin, millaiseksi tää kierto mahtaa venähtää, mutta oviksen mukaan viime kiertojen tahdissa mennään. Ensi maanantaina pitäisi menkkojen alkaa, mutta toivon tietysti, etteivät ala :)

Heippa! Mitenkäs teille kävi, tuliko plussaa kumpaisellekkaan? Mä lueskelin vanhoja viestejä ja olen samassa tilanteessa nyt, ei ovisoireet löytyi, mutta ainoastaan melkein samanvahvuinen viiva.

Minulla oli viime kierrossa ovistesteissä vain haamuviivaa, kuitenkin ovistuntemukset, limat yms. oli havaittavissa. Nyt on menossa kp.10/24-27 ja testasin melko vahvan viivan ja taas kaikki limat ja nippailut yms.. täytyy testata huomenna taas jos vielä vahvenee. Tänään touhuiltiin sängys toivottavasti simpat säilyy tai ehkä täytyy jatkaa harjotuksia huomenna. Alkaa vaan jotenki turhauttaan kun niin pitkään ollaan ilman ehkäsyä (n. 7kk.) oltu ja mitään ei kuulu ei näy. Pluusonnea!

Ilmoitatko Anna, onnistitko bongaamaan ovistesteillä tässä kierrossa viivan? Mulla sama tilanne kuin sulla. Oireet on, mutta ovista en ole testeillä onnistunut bongaamaan.

Tänään tikutin ja viivat oli melko lailla saman vahvuset edelleen ovistuntemuksia, tänään ei kyl hommailtu mut toivotaan et eiliset simpat vielä on kehissä. Tikutan huomenna taas. Kaks kiertoo sitten ovisaikaan testasin aconilla vahvan viivan mutta viime kierros en.

Viivojen ""heittelystä"": Hormonin määrä vaihtelee suuresti lähes päivittäin, eli se ei lisäänny tasaisesti ovista kohden. Siksi testi voi näyttää ensin haaleaa, sitten negaa ja sitten vahvaa viivaa.

Yhteistyössä