Meniköhän tämä nyt ihan oikein? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli soitin viikolla homeopaatille/vyöhyketerapeutille, että olisiko hänellä homeopaattisia lääkkeitä mitä kokeilla lapselle jos ne poistaisi lapsen oireet. Tämä homeopaatti sanoi, että tulla hänen luo että hän antaa lääkkeet. Käytiin hakemassa lääkkeet ja käyntimaksua meni 50€! o_O (n) Hän ei maininnut tästä mitään kun hänelle soitin, ja itse jäin siihen luuloon, että haen häneltä vain lääkkeet!
Mietin vain, meniköhän tämä nyt ihan oikein?! Jos olisin lapsen käyttänyt hänellä vyöhyketerapiassa tunnin ja samalla ostanut häneltä lapselle lääkkeet olisi se tullut halvemmaksi ja olisi ollut hyötyä hieronnasta! Nyt sain vaan läjän lääkkeitä joista ei mitään takuuta että auttavat.
Aika kusetettu olo jäi itselle. :(

Ja en kaipaa keskusteluun väittelyä siitä, onko homeopatia humpuukia vai ei! En itsekään tiedä miten siihen suhtautua, mutta pakko kokeilla sekin vaihtoehto että saataisiin tuo lapsi jo terveeksi ja kun lääketieteellä alkaa keinot loppua! Säälittää niin pieni kun joutuu kärsimään.:( :love:

Oho, tyyppi joka jo lähtökohtaisesti on huijari, huijasi :o! Joojoo et kaivannut mielipiteitä itse homeopatiasta, mutta siinä se nyt taas nähdään että näillä "hoitajilla" ei ole minkäänlaista vastuuta toiminnastaan, eikä mitään sääntöjä. Sinänsä en kyllä näe eroa siinä hävisitkö lääkkeiden hinnan vai vielä jotain siihen päällekin... Kaikki tuollaiseen laitettu raha on joka tapauksessa ihan hukkaan heitettyä - tai no, ostathan sillä itsellesi toki parempaa omaatuntoa, kun saat uskoteltua että kaikkesi yrität. Ehkä se on sen arvoista.

Ensi kerralla polta rahasi takassa, hoitotulos on tutkitustikin yhtä hyvä mutta säästyt paljolta vaivalta.

Joo huijari mikä huijari. Jäi kyllä niin paska maku suuhun, olen ajatellut käydä hänen järjestämän hierontakurssin/koulutuksen, mutta en varmasti mene. (ei siis mikään ammattipätevyys vaan harrastus juttu)

Sitä vaan yrittää epätoivoisimmatkin mahdollisuudet käydä läpi, jotta lapsi parantuisi.

Mutta mietin vain sitä, ylireagoinko vai onko oikesti väärin että ei ilmoita tulevan siitä maksua, että käyn lääkkeet hakemassa hänen vastaanotolta vaan asia tulee sitten vasta ilmi kun on maksun aika.

ap

Yhteistyössä