Menin ja pilasin sitten koko elämäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi enää jatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokemusta myös moisesta tapahtumasta ja en todellakaan sitä mielelläni muistele. Hävettää niin... Mun mielipide: älä kerro!
Kaikissa asioissa rehellisyys ei vaan kannata.

Miten voisit elää itsesi kanssa valehtelun jälkeen?

Nyt kerroin. Mies itkee ja minä itken. Hän sanoo, että rakastaa ja antaa anteeksi. Minä sanoin, etten vaadi häntä luottamaan minuun enää koskaan, ja että teen kaikkeni pelastaakseni liittomme. Ollaan halattu ja puidaan nyt tämä asia juurta jaksain.

Sen verran syistä jotka ovat johtaneet mnäihin mokailuihin-äärettömän huono itsetunto ja ihailluksi tulemisen tarve. :(

Tästä pussailu kaverista vielä, onko hän myös miehesi kaveri? Miettisin kaksi kertaa kertoako vai ei. Toinen puoli on tässä mun mielestä se et jos tää kaveri käy teillä kylässä ja miehesi saa myöhemmin tietää teidän sutinoista ,voi hän tuntea itsensä vielä pahemmin sumutetuksi kun kaikenkukkuraksi kaveerannut miehen kanssa joka kähmii omaa vaimoaan...Ja ryyppääminen kannattaa tosiaan lopettaa kokonaa.

Sitähän minäkin, että rehellisyys sen maan perii joka asiassa. Ja itse ainakin suuttuisin valehtelusta entistä enemmän jos toinen pettäisi. Etkä onneksi sänkyyn asti mennyt. Hyvä, että saatte asiat reilaan. Pidä taukoa juomisesta kunnolla. Ehkä ulkopuolinenkin apu olisi kohdillaan noiden syiden suhteen, jottei sinun jatkossa enää tarvitsisi niin tehdä.. Tsemppiä! :hug: Teit oikean ratkaisun kun kerroit! :heart:

Ahaa sä ehditkin jo kertoa ja hyvä niin, rehellisyys maan perii. Jos miehelläs on tarpeeksi suuri sydän antaa kyllä anteeksi , malttia vaan.Musta sä teit oikein ja ei se pussailu NIIN paha ole kuin jos olisi mennyt sänkyyn.

"sydän kuriton
vallan saanut on
Sydän jyskyttää
järki jälkeen jää
arki huolineen
luikkii eteiseen "

Sanotaan eräässä Yön biisissä,jospa se oli sitä,halua tuntea olevansa nainen, ei vain äiti vaan haluttava nainen. Silloin ei kaduttanut,vietti vei,mutta kadut sitä nyt,joten älä tee toiste!
Älä kerro,jos se ollut mitään sen vakavampaa. Kerro,jos tuntuu että suhde sen kestää.

Hyvä, että kerroit! :hug: Nyt vaan teet kaikkes, että saat aviomiehesi luottamuksen ja kunnioituksen takaisin takaisin. Kyllä teillä on hyvä mahdollisuus vielä saada hyvä liitto. Itse oon jokseenkin samassa tilanteessa ollut ja siitä on jo 7 vuotta. Nyt kaikki meillä jo hyvin! Itseän oppii kontrolloimaan, kun vaan tarpeeksi haluaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos teille paljon. Kyllä me tästäkin selvitään, rakkautta on niin paljon ja halua pysyä yhdessä elämämme loppuun asti.

jaa-a. katotaanpa kun aikaa kuluu ja äijä oikeesti sisäistää jutun voi mieli muuttua. ja se jatkuva vittuili ja muistuttaminen kun vähänkin riitaa tai olet lähdössä johonkin.

Oikein hyvä, että kerroit. Vain sillä tavoin voit joskus oikeasti ansaita luottamusta. Virheitä sattuu, mutta rehellisyys on se suurin mittari, jolla ansaitaan luottamus. Se, että ottaa itsestään ja teoistaan vastuun ja kertoo asian toiselle, vaikka se olisi tosi vaikeaa, kertoo paljon sinusta ja rehellisyydestäsi! :flower:

Toivottavasti pääsette molemmat asiasta ylitse ja saisitte nuo pois mielestä!

Tsemppiä ja voimia molemmille! :hug:

Yhteistyössä