U
ulkonainen
Vieras
Mitkähän mahtavat olla ne meikkivoide ja puuteri jotka ei muka mene huonoksi hikiliikunnassa?
Ei ainakaan mineraalimeikit mene yhtaan huonoksi, pysyvat hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitkähän mahtavat olla ne meikkivoide ja puuteri jotka ei muka mene huonoksi hikiliikunnassa?
Ei voi olla todellista.Mä en ole työtön enkä syrjäytynyt enkä edes käy jumpissa. Mä nyt vain en tykkää siitä, että meikit on naamassa hikiliikunnan aikana. Mä osaan pestä meikit pois ennen liikuntaa, mutta ei voi mitään jos joillakin ei älykkyys ja taidot riitä tähän.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25798453:Juu juu, eli sinä kyllä pesisit meikit ennen liikuntaa, jos nyt ylipäätänsä liikuntaa joskus harrastaisit.
En näe siinä järkeä, että kävisin suihkussa sekä salille saapuessa että sieltä lähtiessä ja näin ollen kävisin päivän aikana yhteensä kolme kertaa suihkussa, kun voin aivan hyvin skipata niistä yhden, ainakin näin talvella, kun iho kuivuu muutenkin, enkä mitenkään kärsi siitä, että minulla on meikkiä naamassa, eikä silmämeikki leviä mihinkään suuntaan. Sille en voi mitään, että joku satunnainen viime viikolla palstalle rantautunut ei tätä ymmärrä.
Väitinkö mä sellaista? Sä vedit taas herneet nenään kun en ole sun kanssa samaa mieltä.![]()
Muoks. Huomasin sitten tällaisenkin kommentin "Mä osaan pestä meikit pois ennen liikuntaa, mutta ei voi mitään jos joillakin ei älykkyys ja taidot riitä tähän. " Se ei siis ole halusta kiinni vaan taidoista?Aika huteralta pohjalta aloit haastamaan. Haastehan tuo kommenttisi minulle _taas_ oli.
Mä katon jokaista meikattua jumppaajaa kieroon. Mä vaan en käsitä miten ne pystyy. Mua ahistaa ajatuskin meikeistä urheillessa.