Meninkin kehumaan!! *kiroilua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Ihana aamu :headwall:

Toissayönäkö mä kehuin täällä, että jos muut elukat aiheuttaakin harmia, niin luuskat on sentään pysyneet pihassa.

Heräsin, kävin huhuilemassa eskarilaisen ylös.
Tulin alakertaan, ja vielä silmät ristissä unipöhnässä tulin vilkaisseeksi olkkarin ikkunasta takapihalle.

Siinähän nuo meidän pihattoponit tyynenä louskuttavat lunta pupun kesähäkin päältä. :o |O

Pikkasen tuli kiire, kyllä karisi unihiekat aika haipakkaan.

Että hyvää huomenta vaan kaikille, mulla on tänään ohjelmassa aidan korjausta metrisessä hangessa, mitäs teillä? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja X):
joo, naapurin hevostilallinen kerto et ponit on ihan älyttömiä karkailemaan, etenkin shetlanninponit

Mulla on tuolla pihatossa yksi shettis, ja yksi ponikokoinen lämminverinen.
Siitä poikkeuksellisia varsinkin tuo pikkuakka, että koskaan ei ole ollut huolta pysyykö aidoissa. Niitä ei kiinnosta roikkua langoissa, vaan ihan kiltisti ovat pysyneet ilman mitään ongelmaa.

Mitä nyt tota aitaa kattelin, niin kyseessä lieneekin ollut ihan vahinko. (Vähän jotain touhuttu aidan vieressa, häntä tai jalka jäänyt sen verran lankoihin, että on saatu paniikki aikaiseksi ja tolpat nurin.)

Kyllähän nuo tietysti pihassa pysyivät nytkin. Sikäli kiva, meidän edellinen poni saatto tehdä 10-15 kilsan reissun jos karkuun pääsi... :headwall:

Oikeastaan mulla ei olekaan mitään valittamista, vaikka tuolla puoli tarhaa päreinä ja mietin, miten ihmeessä saan jäiseen maahan metriseen hankeen upotettua uudet tolpat...

Naapurin emäntä kävi äsken meidän pihassa tupakalla. Hevosen kanssa. Jota se on taluttanut jo kohta kolmatta tuntia pitkin kylää, kun kopukalla on melkoisen pahat ähkyoireet päällänsä....
Ei käy kateeksi :(

Meidän luuskat on sittenkin ihan :heart:

Yhteistyössä