Menisitkö hautajaisiin, joissa olisi myös miehesi exä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyseessä siis miehen mummon hautajaiset, joihin tulisi myös miehen exä (olivat aikoinaan yhdessä 6v.), kunnes tää nainen petti miestä tämän serkun kanssa ja ovat siis edelleen yhdessä ja siksi väkisinkin tulisi samoihin hautajaisiin.

Menisin todellakin. Mitas siina jos miehesi exa haluaa tulla. Kylla itsekkin haluaisin paasta esim. exani aidin hautajaisiin (jos han kuolisi), koska oli ja on edelleen tosi laheinen mulle.

Menisin, miksipäs en?!? Joka tapauksessa oisin tietyllä tavalla kiitollinen tuolle naiselle törkeestä tempustaan koska ilman petostaan minä en ois saanut miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyseessä siis miehen mummon hautajaiset, joihin tulisi myös miehen exä (olivat aikoinaan yhdessä 6v.), kunnes tää nainen petti miestä tämän serkun kanssa ja ovat siis edelleen yhdessä ja siksi väkisinkin tulisi samoihin hautajaisiin.

Mitenjaksat miettiä tuollasta

no jos haudattava olisi sellainen, että menisinhautajaisiin muutenkin, niin aivan sama ketä siellä on.

ja vaikka miehen exän hautajaisiin, ojs hyvät tavat sen vaatisi.

Kumpi on tärkeämpää kunnioittaa vainajan muistoa vai tuommoisen vanhan asian takia jättää menemättä? On lapsellista miettiä koko juttua. Eikä se nainen vissiin ole sulle mitään pahaa tehnyt vai kuinka? Sinua pidetään sitäpaitsi todella epäkohteliaana ja typeränä jos jätät menemättä, aikuistu jo!

riippuu kumpi exä!jos ensimmäinen ex ni menisin toisen exän kans en samaa paikkaa me ihan periaatteestakaa!ensimmäinen ex o myös meidän kuopuksen kummi ja mä olen sen esikoisen kummi =)

Yhteistyössä