Menisitkö kauneusoperaatioon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja jos menisit niin mitä teettäisit jos ilmatteeks sais kaiken.

Mä voisin teettää itteni melkein kokonaan uusiks.
Olen aina ollut huonolla itsetunnolla varustettu ja pitänyt itseäni rumana ja lihavana.
Bmi on normaali, mut haluisin olla laihempi.
Kuppikoko on D, haluisin isommat ja pallura rinnat.
Beba on lattana vaik urheilen, eli täytettä,.
Naamaa kireemmääks.
Huulii pulleemmaks.
Jne...

Ja jos menisit niin mitä teettäisit jos ilmatteeks sais kaiken.

Mä voisin teettää itteni melkein kokonaan uusiks.
Olen aina ollut huonolla itsetunnolla varustettu ja pitänyt itseäni rumana ja lihavana.
Bmi on normaali, mut haluisin olla laihempi.
Kuppikoko on D, haluisin isommat ja pallura rinnat.
Beba on lattana vaik urheilen, eli täytettä,.
Naamaa kireemmääks.
Huulii pulleemmaks.
Jne...
Eli vaikka tuolla kuvauksella oot ihan ok, niin haluisit itsestäsi jonkun Sofia Belorfin tai Maisa Torpan?

Yläluomien korjausleikkaus
luomien poistamisia
hammasimplatit juurihidettujen poskihampaiden tilalle, jos lohkeaa vielä
ehkä vaivaisenluiden leikkaus
rintojen pienentämistä saattaisin harkita

En mene. Mut kai 15 vuoden päästä sais kiristää koko naista...

Vaikka en välillä viihdy kropassani, nykyään kaikkea on hieman liikaa kun ennen puolestaan kaikkea oli liian vähän, niin kyllä se vaan on niin, että ympäristö kanssaeläjineen saa vain luvan sopeutua muhun just tämmösenä kuin oon. Eli en todellakaan menisi.

• Tykkää
Reactions: Echo
En menis koska se hollivuutlook on ihan kamala!
Kaikki samannäköisiä ylimeikattuja kuminaamoja! Niitä alkaa nähdä jo Suomen realitysarjoissakin, pthyi!

Booty king kertoo sulle miten peppuun saa muotoa.:giggle:

Mä voisin ottaa jkusen uuden hampaan ja jotain superhoitoja muihin. Ni ja sit karvoille sitä ihmehoitoa minkä jälkeen ne (muka) ei kasva takaisin.

Tulevaisuudessa yläluomien leikkaus kai kelpaisi mutta nyt se on turha.

Just kattelin lehdistä niiden usalaisten julkkisten kuvia, jotka ei oo leikelleet itseään. Ne on kauniimpia kuin leikellyt; ihmisen omat kasvot ikäänkuin säätelee miten ne "mopsipoimut" laskeutuu - niin paljon kuin ikääntymistä inhoankin.

Tosin leikkaustekniikoissa ollaan menty hienovaraisempaan suuntaan eli ankkahuulia tulee yhä vähemmän.

Viimeksi muokattu:
Just kattelin lehdissä niiden usalaisten julkkisten kuvia, jotka ei oo leikelleet itseään. Ne on kauniimpia kuin leikellyt, ihmisen omat kasvot ikäänkuin säätelee miten ne "mopsipoimut" laskeutuu - niin paljon kuin ikääntymistä inhoankin.

Tosin leikkaustekniikoissa ollaan menty hienovaraisempaan suuntaan eli ankkahuulia tulee yhä vähemmän.

Nii pullistelua, rusketusta, räpsäripsiä ja tekokynsiä on kai jo nähty tarpeeksi.

Seuraava trendi voi olla vaikka valkaistut ripset ja kulmat, maidonvaalea iho sekä kestävysjuoksijan pitkät, "näkymättömät" lihakset. Kynnet ehdottomasti lyhyinä ja nudena koska luonnossaliikkumisesta tulee uusi punttis.

• Tykkää
Reactions: Echo
Nii pullistelua, rusketusta, räpsäripsiä ja tekokynsiä on kai jo nähty tarpeeksi.

Seuraava trendi voi olla vaikka valkaistut ripset ja kulmat, maidonvaalea iho sekä kestävysjuoksijan pitkät, "näkymättömät" lihakset. Kynnet ehdottomasti lyhyinä ja nudena koska luonnossaliikkumisesta tulee uusi punttis.
Muuten ihana, mut ei keskiaikaisia kulmia ja ripsiä! Näytettäis kaikki ihan Muna Liisalta. :o

• Haha
Reactions: r0s
Vaarana se että jos on lemmikkinä koira, niin se saattais erehtyä luulemaan sua leikkausten jälkeen kumileluksi, kun vinkuisit samalla tavalla kun sellanen kun koira purasee!? :D :D :D

Yhteistyössä