Menisitkö lääkäriin vai vieläkö sinnittelist?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juupa

Vieras
Toukokuun lopussa sairastuin sitkeään flunssaan, n.4 viikon sairastelun jälkeen tulehtui korva ja poskiontelot ja söin antibioottikuurin.
Sitten olin parisen viikkoa suht terveenä kunnes flunssa alkoi taas, ja siitä asti eli henäkuun alusta on flunssa ollut enenmän tai vähemmän päällä koko ajan.
Keuhkoista on koko tämän ajan irronnut sitkeää, vihreää räkää ja nyt sitä tulee myös poskionteloista.
Kuumetta/lämpöä ei ole mutta olo on hyvin nuutunut, on ollut koko kesän.

Jokohan tässä pitäisi mennä lääkäriin vai vieläkö sinnitteleisi?

Äh, mitään lääkäriä tartte!
Katu-uskottavuuskin nousee kun jumalattomalla rykimisellä otat klimpin suuhus, räkäset sen hel.tin pitkälle ja kovaan ääneen huudat sairastavasi tuperkuloosia :)

[QUOTE="provo";28908194]Äh, mitään lääkäriä tartte!
Katu-uskottavuuskin nousee kun jumalattomalla rykimisellä otat klimpin suuhus, räkäset sen hel.tin pitkälle ja kovaan ääneen huudat sairastavasi tuperkuloosia :)[/QUOTE]

Juu, näin minä olen tehnyt...

[QUOTE="Vieras";28908199]Voihan siellä olla jokin sitekämpi pöpö, mykoplasma tulee mieleen. Jos oloa haittaa niin kyllä menisin. Tympii sairastaa kun terveenä on niin kivaa olla![/QUOTE]

Tähän oloon on jo niin tottunut että tuntuu turhalle mennä valittamaan lääkäriin "oikeasti" sairaiden haitolle...

Alkaa vain vähän huolettamaan kun tuo vihreän liman tuleminen ei lopu.

Mulla puhkesi keuhkokuume kun olin kituuttanut pari kuukautta puolikuntoisena. Sitten maattiinkin kaks viikkoa tiukasti pedissä ja opin että en anna pitkittyä enää yhdenkään flunssan.

Yhteistyössä