Menisitkö tällaisiin juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hyvä ystäväni puolisonsa kanssa pitää juhlat kotonaan ja kutsussa lukee, että avecista voi kysyä heiltä. Koska exäni on myös tulossa juhliin uuden naisensa kanssa (ovat hyviä ystäviä tämän juhlienjärjestäjäparin kanssa) kokisin oloni mukavaksi jos ei tarvitsisi saapua yksin.

Kysyin ystävältäni, että voinko ottaa uuden miesystäväni mukaan juhliin. Vastaus oli, että en, sillä he eivät tunne häntä, mutta miespuoleisen ystäväni voisin ottaa kun hän on kuulema hauska ja juhlissa on paljon kuulema sinkkumiehiä joista valita.
En minä halua valita kun haluaisin nimenomaan tämän erityisen miehen mukaani.

Olenko ylidramaattinen vai onko oikein, että meni nyt maku enkä todennäköisesti aio osallistua, sillä en halua ahdistua ja olla se foreveralone-tyyppi exäni edessä koska miesystävääni ei hyväksytä juhliin?

Ihme juhlat.
Ja ihme tyyppejä. Kuka kutsuu tyyppejä juhliin saatteella ”avecista voi kysyä”. Joko ne avecit sallitaan tai sitten ei.
En varmaan menisi koko juhliin.

"Aveceista voi kysyä heiltä"?! Siis onko kyseessä jotkut sinkkuystäviensä parittamispirskeet? Ja että toisille sallitaan oman avecin mukaanotto ja toisille ei. Jep, en osallistuisi ollenkaan jos en saisi oman avecin kanssa mennä ollenkaan.

Hyvä ystäväni puolisonsa kanssa pitää juhlat kotonaan ja kutsussa lukee, että avecista voi kysyä heiltä. Koska exäni on myös tulossa juhliin uuden naisensa kanssa (ovat hyviä ystäviä tämän juhlienjärjestäjäparin kanssa) kokisin oloni mukavaksi jos ei tarvitsisi saapua yksin.

Kysyin ystävältäni, että voinko ottaa uuden miesystäväni mukaan juhliin. Vastaus oli, että en, sillä he eivät tunne häntä, mutta miespuoleisen ystäväni voisin ottaa kun hän on kuulema hauska ja juhlissa on paljon kuulema sinkkumiehiä joista valita.
En minä halua valita kun haluaisin nimenomaan tämän erityisen miehen mukaani.

Olenko ylidramaattinen vai onko oikein, että meni nyt maku enkä todennäköisesti aio osallistua, sillä en halua ahdistua ja olla se foreveralone-tyyppi exäni edessä koska miesystävääni ei hyväksytä juhliin?

Tökeröä... jättäisin menemättä.

En menisi. Sanoisin etten tule yksin, vain ainoastaan uuden miesystävän kanssa

Itse kokisin, ettei tuo moka olisi enää korjattavissa.
En haluaisi koskaan mennä yksiinkään juhliin siten, että olen ikäänkuin kiristänyt järjestäjän kutsumaan jonkun henkilön sinne minun mielikseni. Enkä myöskään koskaan olisi ihmisen kanssa, joka suostuisi kyseisiin juhliin tulemaan tuollaisen episodin jälkeen:ROFLMAO:
Enkä kyllä tekisi mitään noin "hyvällä ystävälläkään"

• Tykkää
Reactions: r0s
Kiitos hyvistä vastauksista ja ihanaa todeta, etten ehkä ylireagoikaan asian suhteen! Olemme siis tämän ystävän kanssa tunteneet tosi pitkään ihan lapsesta asti, mutta hän on kyllä muuttunut kun ikää on tullut lisää :/

- Ap

Yhteistyössä