Menkää hammaslääkäriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on näyttänyt ja tuntunut hampaat terveiltä ja menin silti hammastarkastukseen (jonne on älyttömät jonot) Ja 10 reikää löyty! Kaikki hampaiden väleissä. Tädit oli mulle oikeen vihasia kun en oo käynyt pitkään aikaan ja nyt joudun ravaamaan siellä vähän väliä. Mä vihaan hammaslääkäriä eikä varmaan kukaan tykkää mutta kannattaa käydä jos et ole käynyt vähään aikaan ettei käy niinku mulle.

Mina kayn pari kertaa vuodessa hammaslaakarilla puhdistuksessa ja samalla tarkastuksessa. En muista milloin viimeksi olisi ollut reika, ehka lukiossa viimeksi. 2 paikattua hammasta on itsellani.

Itse välttelin hammaslääkäriä lähemmäs 10vuotta. En vaan mennyt kun ei ollut mukamas tarvetta. Sitten jouduin pakosta päivystykseen särkytapauksena, ja siitä seurasikin käyntejä käynnin perään. Hoitoina paikkauksia, juurihoitoa yms. Useemman kuukauden hl:llä ravasin ja tili keveni 900eurolla. Eipä hymyilyttänyt enää.

mut eikös hampilääkärissä käynti kuulu ihan samaan sarjaan kun esim kynelle meno????? käynnit säännöllisesti estää pahat asiat!

Kumpikaan noista ei houkuta mutta kun on pakko itsesnsä takia käydä

Minä käyn harvakseltaan. Viimeksikin uusittiin vain yksi vanha paikka. Tai ei se edes ollut mikään hirvittävän vanha, näkyi vanhan paikan alla jotain epäilyttävää. Se samainen paikka oltiin viimeksi uusittu alkuvuodesta, kun se lohkesi toistamiseen. Edellinen täydellinen hampaiden tarkastus tuli tehtyä 6½ vuotta sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mut eikös hampilääkärissä käynti kuulu ihan samaan sarjaan kun esim kynelle meno????? käynnit säännöllisesti estää pahat asiat!

Kumpikaan noista ei houkuta mutta kun on pakko itsesnsä takia käydä

Näin mäkin olen sen ajatellut. Hammastarkastus kerran vuodessa.

itse en hammaslääkäriin vain jotenkin saa mentyä vaikka pitäisi todellakin! Edellisestä kerrasta nelisen vuotta aikaa eli kauan!!!
Mies käy säännöllisesti kerran vuodessa ja hänen hampaat ovatkin kunnossa. Vielä kun saisi omansakin..
Lasten hampaidenhoidosta olenkin tosi tarkka, millähän sen saisi ulotettua itseensäkin asti..? :(