Menkää ulos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamu ysin jälkeen lähdettiin ulos. Tyttö jäi viel pihalle mut minä tulin välillä sisällä piipahtamaan. Tiedättekö että on ihan sokee olo kun tulee kirkkaasta valosta sisälle!

Mee sää, mää mietin..

Vauva 10vrk nukkuu tossa pinnasängyssä... jos jättäis isommat vahtii sitä hetkeks, ni mä voisin mennä ajaa ton takapihan nurmikon tai siis viidakon, ni sit sais uima-altaan lapsille... viidakkoon ku ei sitä kehtaa laittaa, ku ei nää et jos meinaavat hukkua sinne ;)

Ei pysty liikkumaan kun leikkaushaavoihin sattuu, eikä niille voi aurinkoakaan ottaa, niin maha pitäisi peittää, jolloin tulee hiki, mikä ei sekään varmaan ole hyvä juttu.

Tää on varmaan tän kesän ainoa hyvä viikonloppu ja mä joudun makkoomaan sisällä |O |O

Vissiin sitä pitää jossain välissä käydä syömässäkin :p

Ja sitten kohta suunnataan jälleen ovesta ulos. Tosin lakkiaiset kutsuvat... Mutta niitä voidaan juhlia pihalla näin kauniina päivänä :xmas:
Eli kohta ollaan taas ihan pihalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Ei pysty liikkumaan kun leikkaushaavoihin sattuu, eikä niille voi aurinkoakaan ottaa, niin maha pitäisi peittää, jolloin tulee hiki, mikä ei sekään varmaan ole hyvä juttu.

Tää on varmaan tän kesän ainoa hyvä viikonloppu ja mä joudun makkoomaan sisällä |O |O

:hug: Toivottavasti tulee vielä kauniita päiviä tälle kesälle, niin pääset siekin nauttimaan auringosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hddh:
Mee sää, mää mietin..

Vauva 10vrk nukkuu tossa pinnasängyssä... jos jättäis isommat vahtii sitä hetkeks, ni mä voisin mennä ajaa ton takapihan nurmikon tai siis viidakon, ni sit sais uima-altaan lapsille... viidakkoon ku ei sitä kehtaa laittaa, ku ei nää et jos meinaavat hukkua sinne ;)

Tää on kirjoitettu jo 21 min sitten, eikä kukaan vielä oo kauhistellu vauvan jättämistä heitteille!!! :o :D

Ei vielä. Illemmalla leikkipuistoon. Mies käy tyttöjen kanssa kaupassa kohta, minä jään poikien kanssa kotiin. Täytyy kotona vielä siivoilla, pistää tilliä yms. kasvamaan (jos tällä kertaa onnistuisi) ja varmaan maalausta ja muistipeliä ennen leikkipuistoa.

En tykkää ulkoilla silloin, kun on liian lämmintä. Jo senkään takia, että leikkipuisto on tupaten täynnä ja mulla muutenkin silmät meinaa loppua kesken kun käyn neljän kanssa siellä. Ja toisekseen, hiki valuu ja alan vain ärsyyntyä lämpimillä ilmoilla.

odotan vähän illemmalle, punaiset hiukset, siniset silmät ja valkoinen iho -> palaa tosi herkästi ja en kuitenkaan halua tällä säällä pukeutua pooloon, lippikseen ja pitkiin housuihin.

Parempi että odotan vähän niin voi sitten illemmalla kulkea vähän vähemmällä vaatetuksella.

Yhteistyössä