Menkat ja ehkä hitusen väärän värinen veri... Ei herkille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli joo, eilen alko menkat. Ne alko sellasella limasella, verisllä vuodolla, koskaan ei ole alkanu silleen. Ala vatsaa nipistää, kramppaakin välillä. Ensinnäkin menkat oli myöhässä sen pari viikkoa. Nyt ne sit alko, mutta väri on kyllä kaiketi aikalailla sellanen, millanen ei oo KOSKAAN ennen ollut, nimittäin lähes musta! Veri itsessään on normaalian punaista, mutta hyytymiä tulee tosi paljon ja ne on ihan mustia melkeen, valehtelematta! Side on ihan musta. Niin ja haju, ei ollenkaan normaali, paha! Mistä ihmeestä tuollanen voi johtua... Oonko mä jotenki sairas...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Voi olla että olit raskaana ja se meni kesken. Voi myös olla että on ihan normaalia mut kaipa se voi joku tulehduskin olla? En tiedä.

Ollaan käytetty kumia, ja mies on tarkistanu että on aina ollut ehjä, joten raskaana olon mahdollisuuden ovat pienet, tosin mahdolliset. Nyt vaan jäin miettiin, että kun tumma verihän tulee sisältä, siis sisäelimistä esim. ja nyt toi on tummaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Voi olla että olit raskaana ja se meni kesken. Voi myös olla että on ihan normaalia mut kaipa se voi joku tulehduskin olla? En tiedä.

Ollaan käytetty kumia, ja mies on tarkistanu että on aina ollut ehjä, joten raskaana olon mahdollisuuden ovat pienet, tosin mahdolliset. Nyt vaan jäin miettiin, että kun tumma verihän tulee sisältä, siis sisäelimistä esim. ja nyt toi on tummaa...

Ei sieltä sinun kohdusta, josta veri tulee ole mitään suoraa yhteyttä sisäelimiisi tai suoleesi. Ota anatomian kirja käteen.

Ei sellaista pientä reikää mistä siittiö pääsee karkaamaan tuollaisessa tarkastelussa huomaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
keskenmeno selviää jos tekee raskaustestin...

Joo, haenki huomenna testin, kait se tulos näkyy positiivisena, vaikka huomenna vasta tekisinkin ja kesken olisi mennyt eilen taikka tänään?

Näkyy, vielä jonkin aikaa.
Sekin on mahdollista että sulla on ovulaatio samaan aikaa kuin menkat, siksi limaa... Jos et oo liikkunut niin paljon eilen ja tänään siksi veri hyytyi ennen ulostuloa.

Nyt vaan jäin miettiin, että kun tumma verihän tulee sisältä, siis sisäelimistä esim. ja nyt toi on tummaa...

Tuore veri on kirkasta, hyytynyt tummaa tai mustaa. Sinulla on jostain syystä jäänyt tuo kuolleen limakalvon irtoaminen vähän hitaaksi ja siksi tullut osittain hyytyminä ulos. Minulla on ainakin välillä käynyt noin, eikä ole ilmaantunut mitään tulehdusoireita, enkä ole käynyt lääkärissä.

mul ei oo alkanut menkat mut mul tulee tummaa valkovuotoa tuntuu siltä et mä paskoisin väärästä kohdasta oonko mä sairas pitääkö soittaa lääkärille. tämä 12v kasvavan naisen keho hämmentää mua (haluan olla mies)

Huomasin tänään että on tummaa tarhaa alushousuissa jossa on täysin mustia pisteitä... minulla ei ole alkanut kuukautiset viellä joten onko mahdollista että nyt ne alkoi?

Yhteistyössä