Menkat kadoksissa...=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mensu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mensu

Vieras
Voi helvetti, että on rasittavaa näiden menkkojen kanssa...perkule.

Kierrot vippaa nyt ja pahasti eli mulla on ollu aina säännöllinen 28vrk, mutta nyt sitten on tammikuusta lähtien ollu kierrot tällee...
*tammikuu 31pv
*helmikuu 28pv (ihme)
*maaliskuu 32pv
*huhtikuu 30pv
*toukokuu ja nyt jo menossa 33pv...

No totuushan meikäläisestä on se, että mulla taitaa olla vaihdevuosioireita.......=( ja kamalaa stressiä elämäntilanteesta ja mikä pahinta täytin helmikuussa JO 45...eipä naurata ei

Toiveissa ois ollu vielä yks pieni ihmisen alku kolmen ihanan lapsen jälkeen.....

Pitäs varmaan tilata lääkäri ett sais vissiin jotain hormonihoitoo...voi luoja että mä olen vanha....nyyh-nyyh!

Soriiii, oli pakko purkaa kiukkua jonnekin!

HYVÄÄ KESÄÄ!!!

Älä menetä toivoa! Tiedän yhden joka tuli raskaaksi 49 vuotiaana ja sai kaksoset... Tietenkin hormonihoitoja ois varmaan kannattavaa kokeilla ennen ku on liian myöhästä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Älä menetä toivoa! Tiedän yhden joka tuli raskaaksi 49 vuotiaana ja sai kaksoset... Tietenkin hormonihoitoja ois varmaan kannattavaa kokeilla ennen ku on liian myöhästä!

Kiitti!
Mä kyl ajattelin ett söisin hormonilääkkeitä vasta siis "todellisen" vaihdevuosien "vikojen" takii...=)
Täytys vaan saada toi menkkakierrot normaaliks..kait siihen on jotain hormonilääkettä...

Ei minusta noissa kiertoajoissa nyt mitään niin ihmeellistä ole, ihan samanlaisilta vaikuttaa kun omanikin tällä hetkellä (=ilman pillereitä ). Pillereiden kanssa säännöllinen 28 vrk, "luomuna" 29-33 vrk.

*muoks* ja ihan helposti olen tullut raskaaksi molemmilla kerroilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Ei minusta noissa kiertoajoissa nyt mitään niin ihmeellistä ole, ihan samanlaisilta vaikuttaa kun omanikin tällä hetkellä (=ilman pillereitä ). Pillereiden kanssa säännöllinen 28 vrk, "luomuna" 29-33 vrk.

*muoks* ja ihan helposti olen tullut raskaaksi molemmilla kerroilla.

Kiitti sullekin!Joo mut katos kun olen tällänen hermoraunio, kun aina kierto ollu 28vrk ja nyt heittää kovasti omasta mielestä.Niin ja menkat mulla alko 10v =(
Äidillä vaihdevuodet alko 46v ja siskolla piirun verran alle 50v.

Ei millään pahalla mutta itse olen 24v. ja mulla on monen kk:n välejä että ei ole menkkoja, sit vuotaakin taas monta kk ja niin edelleen...
Monesti on "tahdisteltu" hormoneilla, ei auta, sainkin lääkäreiltä vinkin että lapset olisi tehtävä nyt jos niitä vielä haluaa!
Meillä on sukuvika että alkaa vaihdevuodet siinä 30 ikävuoden kieppeillä.

Olet aika etuoikeutettu että vielä tuossa iässä sulla a) on toimivat menkat b) mahdollisuus raskautua.
Mutta onnea yritykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti:
Ei millään pahalla mutta itse olen 24v. ja mulla on monen kk:n välejä että ei ole menkkoja, sit vuotaakin taas monta kk ja niin edelleen...
Monesti on "tahdisteltu" hormoneilla, ei auta, sainkin lääkäreiltä vinkin että lapset olisi tehtävä nyt jos niitä vielä haluaa!
Meillä on sukuvika että alkaa vaihdevuodet siinä 30 ikävuoden kieppeillä.

Olet aika etuoikeutettu että vielä tuossa iässä sulla a) on toimivat menkat b) mahdollisuus raskautua.
Mutta onnea yritykseen!

Voi kamala, no nyt en enään valittele =(

Yhteistyössä