Menkat myöhässä 4 päivää, raskaustesti negatiivinen ja ihmeellisiä oireita... raskaana vai odottelenko vaan menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Menkat on olleet säännölliset ja nyt ollaan yritetty vauvaa. Seksiä oli odotetun ovulaation aikaan ja vähän molemmin puolin... menkat on nyt siis myöhässä, tein ekan testin (25IU/ml) samana päivänä kun niiden piti alkaa ja tulos oli negatiivinen. Tänään tein toisen testin (10IU/ml) ja sekin negatiivinen... menkkoja vaan ei ole kuulunut eikä näkynyt. Oireina outoa vuotavaa limaa, alavatsassa tuntuu "painetta" ja rinnat vähän kipeät. Olenko raskaana ja jos olen, niin miksei testit näytä plussaa,ja jos en ole, niin mitäs tää on?

[QUOTE="noo";27622556]Jos ne menkat vaan on myöhässä? Ovulaatio tapahtunut tavallista myöhemmin? Ja nuo olis menkkaoireita?[/QUOTE]

Miten ne yhtäkkiä voi vaan olla myöhässä? Kun aikaisemmin on olleet säännölliset... no, kai se voi olla niinkin mutta outoa on mielestäni.

Miten ne yhtäkkiä voi vaan olla myöhässä? Kun aikaisemmin on olleet säännölliset... no, kai se voi olla niinkin mutta outoa on mielestäni.

Siis tottakai toivon, että ei olis menkat, vaan olisit raskaana! Onhan sekin mahdollista, että testi ei vaan vielä näytä.

Mutta sitten, sekin on tosiaan mahdollista, että menkat nyt vaan on myöhässä. Vaikka olis tasan aina ollut säännölliset menkat, niin silti voi käydä niin. Mulle on käynyt tässä n 20 vuoden aikana muutaman kerran niin, vaikka muuten on päivän tarkkuudella täsmälliset menkat. Ekalla kerralla olin ihan takuu varma, että oon raskaana. No, en ollu. Menkat vaan oli viikon myöhässä, mulle ei koskaan selvinnyt miksi.

Yhteistyössä