Menkat myöhässä -en tiedä mitä toivoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KultaKutri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KultaKutri

Vieras
Varsinaisesti ei olla vielä toista lasta suunniteltu, koska minulla olisi tarkoitus palata vielä koulunpekille... Mutta mies kovasti jo kuumeilee ja nyt on mahdollista, että "vahinko on sattunut". Yhden testin jo tein, kun menkat on myöhässä, mutta negaa näytti. Toivon, että elimistö on muuten vaan sekaisin vielä edellisestä synnytksestä ja siksi kuukautiskiertokaan ei vielä normaali. Mies toivoo, että olisin raskaana....

Toki haluan lisää lapsia... mutta en jaksaisi taas heti olla raskaana. Ja en jaksaisi taas KESÄLLÄ olla raskaana... Olen sitä paitsi juuri palannut entisiin mittoihini, enkä halua taas lihoa :( Ja haluaisin viettää tämän esikoisen kanssa aikaa ensin kunnolla ennen kuin uusi vauva tulisi...

Silti negatiivinen raskaustesti oli jollain tavalla pettymys... Ihan sekavat tunnelmat...

Semmoistahan se aina on...Itse taas todella todella kovasti tahtoisin vauvan...Mut sit taas tulee hetkiä jolloin miettii että oliskohan kivempää vaan näin et meidän poika ois viel hetken ainokainen ja miten jaksaa kahden kanssa jne....

Yhteistyössä