menkat myöhässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua..

Vieras
mitähän tää nyt on.. mulla on nyt vuoden ikänen tyttö ja menkat ollu säännölliset tammikuusta lähtien, kierto aina 28-32 päivää.. nyt menossa kp 38 ja menkkoja ei kuulu.. testi näytti negaa perjantaina ku tein.. ehkäisynä erittäin huono keskeytetty yhdyntä :) eli voinko olla silti raskaana??? vai pitääkö huolestua että tämä on jotain muuta.? siis oon ollu viimesen viikon ihan superväsyny ja saanu ihan hillittömiä itkupotkuraivareita että mies epäilee mun seonneen :D onkohan tää tavallista pahempi pms vai mitä.. voiko testi näyttää vielä väärin vaikka olisinki raskaana??

tervetuola samaan veneeseen matkan aikana näytetään leffa nimeltä "negatiivinen". hätätiet ovat matkan ajan suljettu mahdollisten pakoyritysten ollessa riskinä.

eli samaa tännekkin! eilen tein negatestin menskujen ollessa myöhässä 13 päivää ja nega.samoja oireita ja tissit vielä kipeet...

Juu mullaki ollu viimeks juhannuksena menkat. Eikä kuulu vieläkään.

Kysyin sit nyt tässä, et voiko tehdä jopa 4 negatiivista raskaustestiä ja olla silti raskaana? Että vain verikoe "näyttäisi plussan"?

Mä tiedän kyllä että oikein olis kyllä mahdollista olla raskaana, ettei vois olla ettenkö muka olis. Mutta voiko olla noin?

Yhteistyössä