Menkat myöhässä ja testi näyttää negaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhaa pähkäilyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhaa pähkäilyä

Vieras
Tiedän, että kaikilla ne raskaushormonit ei vaan näy testissä heti, ja että pitää odotella vielä enemmän (menkat vasta 3pv myöhässä), mutta kyllä tätä hommaa koko ajan kelaa mielessään ja alkaa miettiä vaikka mitä. Etenkin, kun ekassa raskaudessa tuli kaks viivaa tikkuun jo 3pv ennen kun menkkojen piti edes alkaa.

Siis koko ajan kelaa, että JOS olisin nyt raskaana, niin olisko tässä raskaudessa sitten jotain eroo tohon ekaan raskauteen verrattuna, koska sillon niitä raskaushormoneita oli selvästi alusta asti enemmän. Siis voisko tosta esim. päätellä jotain isompaa keskenmenon riskiä tai että tää vois suuremmalla todennäkösyydellä olla kohdunulkonen tai jotain?

Onko kokemuksia sellasista tilanteista, että samalla naisella ollu toinen raskaus todettavissa huomattavasti aikasemmin kun toinen?

Ja lisäks saa keksiä mulle ideoita, miten saisin tän asian pois mielestäni ja pystyisin keskittyyn töitteni tekemiseen rauhassa!!!!

Arvaapa minkälaista täällä on ollut, kun kuukautiset ovat nyt 5 viikkoa myöhässä... Ja testi näyttää negaa. Oon kyllä syönyt minipillereitä samaan aikaan joka päivä, eli ehkäisy pitäis olla kunnossa, mutta missä mun menkat on? Ei ole stressiä, en ole laihtunut.

[QUOTE="vieras";22228704]Arvaapa minkälaista täällä on ollut, kun kuukautiset ovat nyt 5 viikkoa myöhässä... Ja testi näyttää negaa. Oon kyllä syönyt minipillereitä samaan aikaan joka päivä, eli ehkäisy pitäis olla kunnossa, mutta missä mun menkat on? Ei ole stressiä, en ole laihtunut.[/QUOTE]

Voih, kuulostaa kurjalta! Olisin varmaan jo menettäny työpaikkani sun tilanteessas, kun en tosiaan saa yhtään keskityttyä töihin nytkään, vaikka mulla on vasta näin vähän menkat myöhässä. :D

Onko sulla mahdollisesti (siis jos oot raskaana) kyseessä eka raskaus, vai ootko ollu aikasemmin raskaana? Tuliko sillon aikasemmin viivat tikkuun?

Tsemppiä! Toivon, että sulla tulos on se, minkä haluisitkin sen olevan... Kumpi se nyt sitten ikinä sun tapauksessa onkaan.

Mitäs jos hedelmöitys onkin tapahtunut myöhemmin, ja siksi ei näy testissä vielä? Onko sulla yleensä ihan päivälleen aina kuukautiset alkanut samaan aikaan? Vai onko heittoa? Mahdotonta varmasti, mutta yritä keskittyä muihin asioihin, ja teet uuden testin sitten esim viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu?

Olisiko raskaus toivottu?

Ainakin kohdunulkoisessa ja myös keskenmenneessä/menevässä voi hormonipitoisuus olla pienempi. Todennäköisempää kuitenkin varmaan joku muu heitto kierrossa.

Niin juurikin... Varmaan joku heitto kierrossa vaan, mutta millä saa lopetettua tän spekuloimisen???

Kiitos kuitenkin näistä tiedoista. Ehkä tätä miettimistä vois vähentää jo sekin, että tiedän nyt, että kohdunulkosessa voi olla pienemmät hormonipitosuudet, niin ei sitten tarvi miettiä sitä, että voisko ne olla pienemmät... :D

Mitäs jos hedelmöitys onkin tapahtunut myöhemmin, ja siksi ei näy testissä vielä? Onko sulla yleensä ihan päivälleen aina kuukautiset alkanut samaan aikaan? Vai onko heittoa? Mahdotonta varmasti, mutta yritä keskittyä muihin asioihin, ja teet uuden testin sitten esim viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu?

Olisiko raskaus toivottu?

Voi, olis toivottu kyllä! Täytyy nyt vaan toivoo, etten oo toivonu niin kovasti, että sen takia on menkat myöhässä...

Yleensä kierto tosi jämptisti säännöllinen. Imetyksen lopettamisen jälkeen oli yks kierto vähän pidempi, mutta muuten ollu tosi täsmällisesti 25 päivää.

Hedelmöityshetkestä en tiedä yhtään, koska en tikuttanut ovista. Mietin kyllä tikuttamista, mutta jätin sen sitten tekemättä, kun en jaksanut lähteä ostamaan ovistestejä. Nyt harmittaa, koska ei tarvis näin kovasti pähkäillä, jos tietäisin, että ovis onkin tapahtunu tässä kierrossa jostain syystä myöhemmin.

Ei auta... Odotellaan vaan...

Siinä tapauksessa toivotan plussaonnea! :)

Se on tosi hermoja raastavaa, kun sitä miettii koko ajan vaikka kuinka yrittäisi.. Meille on nyt tulossa neljäs, ja vaikka ei varsinaisesti oltu ajateltu asiaa, niin kun se mahdollisuus oli ilmassa, niin kuitenkin sitä toivoi että plussa tulisi.. :) Mulla itsellä tosin joskus ennen aiempia "raskautumisia" tuli joitain myöhästymisiä, jopa viikolla, en sitten tiedä aiheutuiko siitä kun niin kovin toivoi ja odotti..

Toivotaan että kyse on kuitenkin siitä, että nyt olisi hiukan myöhemmin tapahtunut se ovis, niin pääsisit kohta nauttimaan odotuksesta eri merkityksessä.. :) Tsemppiä!

Mulla näytti kanssa negaa, kun oli 3 päivää myöhässä. *Odotin siitä vielä 2 viikkoa, kunnes tein testin ja plussa pärähti ruutuun! Tosin silloin oli jo oireitakin :)
Nyt pieni plussaviiva tuhisee rinnalla :heart:
Malttia, vaikka vaikeaa se onkin :)
Pidän peukkua pystyssä!

Yhteistyössä