menkat myöhässä ja testi nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkka82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

henkka82

Uusi jäsen
21.06.2007
2
0
1
Heippa kaikki! Mulla sellanen tilanne, että menkat on kuusi päivää myöhässä ja testi näyttää silti negatiivistä. tissit on todella kipeät ja alamaha kipeä(ollut ko toista viikoa)niin kuin menkat olisi tulossa...mutta ei mitään. tai no lauantaina...silloin ku menkkojen olisi pitänyt alkaa niin teelusikallisen verran tuli sellaista ruskeeta mutta sen jälkeen ei mitään...joten onko muilla ollut vastaavaa...mistäköhän voisi johtua??? voisikohan olla merkki raskaudesta?? Raskaus olisi todella toivottu...yritystä jo 1,5 vuotta.

Toivotaan että vauvan alku, mutta joskus hormonitkin voi tehdä tepposiaan. Itselläni viime kesänä samanlainen tilanne, menkat oli puolitoista viikkoa myöhässä (aina muuten on alkanu ajallaan ja muutenkin säännölliset) ja kaikenlaisia mahajuilimisia oli meneillään. Ja melkein 100 % varmoja oltiin miehen kaa, että nyt se onni meitä lykkäs ja saatiin vauva aluille. Mutta ei. Menkat sitten alkoi ja arvatkaa vaan miten korkeelta pudottiin. Ja kovaa. Raskaustestit näytti kyl koko ajan negaa, mut silti raskauteen oireiden perusteella uskottiin... Tällä hetkellä meillä lapsettomuutta takana 1 v 9 kk. Ollaan tämmönen selittämätön tapaus...

hei! Tulin kertomaan että menkat tais olla vaan myöhässä...tai sitten varhainen keskenmeno...vuoto alkoi eilen ja tosi kovat kivut sitten tänään...veikkaisin keskenmenoa ku kolme on jo takana ja samanlaiset kivut on nytkin...

Pakko oli nostaa tämä pinkka taas etusivulle, mulla tänään kp 39/34, testit negaa edelleen, myös tänä aamuna testasin niillä s-marketin testeillä selvän negan. Kauankohan täytyy vielä plussaa tai menkkoja odotella? Kokemuksia?

WAU, löysin sitten itseäni koskettavan pinon heti :o Mulla tänään kp40, ja testit näyttää negaa. Oon ihan ihmeissäni täällä, että pitääkö lääkäriin lähteä. Mahaa koskee kokoajan ihan pikkasen, mutta muuten ei oireita suuntaan eikä toiseen....?? "Normaalisti" kierrot olleet 30-34 pvä ja tosi selvästi olen tiennyt milloin menkat alkaa, mutta nyt ei mitään varoituksia. Ei kai auta kun odotella :kieh: :kieh:

mä en uskalla testaa,en tiedä miks pelkään testata.varmaan siks kun meidän lapset on niin pieniä vielä niin kolmas vauva apua :/
oon myöhässä 12päivää sitten piti alkaa.Ehkäsy pettänyt jos raskaana olen.apuva..
Pienessä mielessä kuitenkin kuumeilen kolmatta mutta mies ei halua.
Pitäis vaan rohkastua ja käydä ostaa se testi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äityli -84:
Rohkeasti vaan testaamaan, täällä jännitän sun puolesta, näytti tulos mitä hyvänsä. Millainen kierto sulla on normaalisti?

jos multa kysyt niin mulla on todella säännöllinen..yleensä se 31.Todella harvoin on myöhässä ja jos on niin päivän kaks korkeintaan.

Mulla ollut viimeiset 4 kiertoa säännölliset 34, sitä ennen yksi 41 kierto ja taas jotain 33-35.. Mutta lasken noita kiertoja viimeisten mukaan. Oon tehny jo varmaan 5 testiä, kaikki negaa. Yks aconin herkkä kasettimallikin, viivanpaikka vaan ilmestyi testin kuivuttua. Tänne olisi vauva erittäin toivottu, 10 yk:aa takana (tämä mukaan lukien). Pettymys on suren suuri jos vauvaa ei nyt tästäkään kierrosta tule. Lääkäriin se on varmaan mentävä, jos kierrot alkaa venymään.

Koskiskohan tämä minuakin.. mä lopetin pillerit helmikuussa 07, jonka jälkeen on tullut kolmet luonnolliset menkat. Kierrot on olleet 36, 29, 30. Odotin että jos menkat tulisi kierron 30. päivän paikkeilla kun kaksi viime kertaa olivat olleet sitä luokkaa ja ennen pillereitä kierto oli tuollainen. No viime lauantaina ei alkanutkaan ja nyt on kierron 37.päivä menossa. Koko ajan on mahassa erilaisia tunteita, kuten retuli82 sanoi mahanjuilimisia. Nyt mietin raskauden mahdollisuutta, joka hyvän ehkäisyn vuoksi tuntuu epätodelliselta. Kai olen luulosairas.. Testin ajattelin ostaa ja jós huomennakaan ei ala niin sitten teen.. Tai sitten kierto on nyt vaan tosi pitkä.

hyvä ketju! Mulla ei tosin ole vielä myöhässä, kp 29/26-30. Mutta ei minkäänlaisia oireita menkoista.. Raskaus on periaatteessa ihan mahdollinen. Lopetin vasta pillerit, eikä ole menkkoja kerennyt tulla pillereiden lopetuksen jälkeen.. ja muutenkin epäsäännöllinen kiertoni voi olla mitä vaan kp25-35 välillä :|

Vielä viikko sitten oli jos jonkinlaisia oireita, nyt ei juurikaan mitään.. Vaikea sanoa miten on :kieh:

Täällä myös menkat normaalista 28-30 -kierrosta hieman myöhässä, kp on 42. Ekat luomumenkat alkoi kp:lla 49, joten odottelen tälläkin kertaa menkkoja alkavaksi myöhään. Pitkä pillereiden syönti on varmasti laittanut kropan sekaisin.

Mutta, mutta... Vaikka olen testaillut jo riittävän monta kertaa negan, niin silti mulla on tunne, että olen raskaana. Tosin en varmaan ole yksin tämän tunteen kanssa ;) Viime kierrossa mulla ei ollut tällaista tunnetta, vaikka "raskausoireita" oli vaikka toisille jakaa. Tämä jatkuva pyörrytys on myös saanut erittän mietteliääksi. Miekkonenkin kysyi eilen, että entä jos sinä olet raskaana, kun katottiin yhtä leffaa, jossa nainen meinasi pyörtyä ja testasi jälkikäteen raskauden. En tiedä... Sekaisin tässä kait on menossa!

sivukysymysyksi epäselvä Clearblue testi ja yksi puhdas nega takana... mennkoja ei vain kuulu ei näy... ??

Tälläinen sivukysymys ne jotka olette käyttäneet hormonaalista ehkäisyä, esim. pillereitä, kuinka nopeasti menkat alkoivat lopetuksen jälkeen?

Ekat luomumenkat alkoivat kp 30. Pillereitä (mercilon) ennen sitä söin. Jännitin hirveesti koska alkavat, kun olin kuullut että joillakin kestää jopa 6kk ennen kuin ekat menkat. Mutta ainakin ekat ajallaan... :)

mulla nyt kp 43/30-32 monta nega testiä tehty ja parina päivänä tullu ekaks vaaleenpunasta vuotoo paperille mut ei siteeseen asti, sitte seuraavana päivänä muutama tippa siteeseen, kolmaspäivä ei mitään, ja neljäs päivä jäi pyyhkiessä paperiin ruskeeta verta. aina menkat kestäny 7 päivää ja verta tullu kun niegarasta ja kivut on helvetilliset ja nyt ei oo ollu kipuja ei mitää

mul kierto 30-34, eli piiitkä, no tuos keväällä oli menkat 2vk myöhässä ja testailin negat, no sieltä menkat sit alko. No lähin sit tutkimuksiin vatakipujen kakia ku kierto oli jotain 30pv paikkeilla..samassa yhteydessä otettiin kokeita,ja yllätyksekseni olinkin raskaana :D no tosin viikkoja oli vasta 4 eli siinä kierrossa oli tärähtänyt. Yleensä olen ovis ajan tunnistanut, mutta tässä kierrossa en..mul on endometrioosi, joka ne jatkuvat kivut oli tehnyt jne...mut onnea kaikille mukaan!! Tuolloinki odottelin jo menkkoja alkavaksi, ku kivut vain yltyivät. Sit ultrattiinkin useampaan kertaan et onhan oikeassa paikassa, mut on tuohon endomertioosi alueelle kiinnittyny, et siks on niiiin kippee.
Jos kierrot alkaa hierveesti heitteleen tms. ni on ihan hyvä käydä gyneltä kysäseen et onko kaikki OK.

:wave: täältä ja ilmottaudun mukaan, jos mahtuu. Mulla tänään kp31/30. Tätiä ei kuulu, eikä mitään normaaleja tätioireita. Yleensä kamalat selkä, vatsa ja reisikivut. Nyt silloin tällöin etova olo, rinnat arat, oikealta alavatsasta nippailee vähän väliä, vatsaa turvottaa tosi pahasti iltaisin, ilmavaivat ja närästys. Olen myös todella ärtyisä. Negaa näytti eilen, eli vähän olen ihmeissäni. Kierrot normaalisti 30 tai alle.

Niin ja KN kiinteä ja takana. Valkovuoto aika runsasta ja jotenkin klimppistä :ashamed:

Minä ilmoittaudun mukaan! raskauden mahdollisuus todella pieni ehkäisyn takia mutta pieni toivo kuitenkin mieltä painaa...
Kp 34/ 28 ja menkat aina olleet todella säännölliset. Testi negaa :(

Yhteistyössä