Menkat myöhässä muutaman päivän, kipuja ollut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Menkkojen piti alkaa la, pe iltana oli hirveetä viiltävää kipua alavatsalla joka meni levolla ja panadolilla ohi. Nyt sit la, su ja tänää ollut normaalia menkkajuilimista ja ohimeneviä viiltokipuja vatsassa ja selässä, mutta vuotoa ei näy ei kuulu.. Mitä tää voi olla? Mulla aina ollu säännölliset kuukautiset.
2 raskautta takana joista toinen kaksosraskaus, eikä kummankaan alussa ollut tälläistä. Testiä en oo vielä tehny.

Kannattaa se testi varuiksi teh vaikka parin pvn päästä, jos ei kuukautiset ala. Mulla oli molemmissa raskauksissa tuota silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Millon pitää huolestua? Kun mun menkkakivutkaan ei oo ikinä ollu tollasia ku perjantaina, että joutu ihan kaksinkerroin kävellä ja vessassa käyminenkin sattui ihan stanasti.. Sen jälkeen ei kylläkään enää oo noin pahana kipu tullut..
Voinko käyttää varmuudeksi kuukuppia, kun huomenna lähetään reissuun, ettei esim kesken uima-altaassa polskimisen sitten yhtäkkiä jääkkään mun perään punasta vanaa?? :D

Mulla on tällä hetkellä kiertopäivä 69, menkat on 40 päivää myöhässä. Kipuja oli alussa, ja kävin ottaan hcg:n verestä enkä ole raskaana. Lääkäriä en ole nähnyt, soitti labratuloksen ja käski ilmoitella jos vielä syyskuussa ei ole alkanut.. Ihmetyttää tämä odotuttaminen. Arvelin viimestään elokuun alussa mennä yksityisellä.

Yhteistyössä