Menkat myöhässä, ovistesti +

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnneM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnneM

Vieras
Hei!

Oon aikalailla pyörällä päästäni...

Mun menkat piti alkaa 4 päivää sitten...

Tein testin 4 päivää sitten... se näytti positiivista. Ilahduin :) mutta hetkeä myöhemmin tajusin että oli napannut laatikosta kiireessä ovulaatiotestin :((
Perään tein rtestin joka oli negatiivinen :(
Seuraavana päivän tein uuden rtestin, tulos nega. Huvikseen tein uuden ovstestin, tulos positiivinen...

Mulla on aivan kaikki raskauden oireet mitkä ollut ennenkin.
Mulla on 8v poika, 3v enkelikaksospojat ja 2v tytär...
Palelen, väsyttää, koko ajan nälkä, etoo, rinnat hellät, huimaa, verenvuoto nenästä, metallinmaku suussa, paineen tunne alavatsassa...

Siis oonko raskaana vai en?????

Testien perusteella et ole raskaana, ovistesti on ovistesti ja raskaustesti on raskaustesti. Naisella on lh:n nousua ennen menkkojen alkua ja se saattaa näkyä ovistestissä positiivisena.

Hei!

Oon aikalailla pyörällä päästäni...

Mun menkat piti alkaa 4 päivää sitten...

Tein testin 4 päivää sitten... se näytti positiivista. Ilahduin :) mutta hetkeä myöhemmin tajusin että oli napannut laatikosta kiireessä ovulaatiotestin :((
Perään tein rtestin joka oli negatiivinen :(
Seuraavana päivän tein uuden rtestin, tulos nega. Huvikseen tein uuden ovstestin, tulos positiivinen...

Mulla on aivan kaikki raskauden oireet mitkä ollut ennenkin.
Mulla on 8v poika, 3v enkelikaksospojat ja 2v tytär...
Palelen, väsyttää, koko ajan nälkä, etoo, rinnat hellät, huimaa, verenvuoto nenästä, metallinmaku suussa, paineen tunne alavatsassa...

Siis oonko raskaana vai en?????

Hae suosiolla uusi ja herkkä raskaustesti (törsää vaikka Clearbluen digitaaliseen niin ei jää mitään arvailujen varaan) ja tee se.

Mitä muuten tarkoitat positiivisella ovistestillä? Aika moni niitä ihan paljonkin käyttävä ei silti tunnu aina ihan ymmärtävän että ovistestissä viivoja on kaksi melkein aina, vain testiviivan vahvuudella on merkitystä. Älä loukkaannu jos tämä on sulle itsestäänselvyys. Oon vain törmännyt jatkuvasti siihen, että ovistestiä pidetään positiivisena vaikka testiviiva olisi heikompi kuin kontrolliviiva.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä