Menkat puskee läpi kesken e-pilleriliuskan. Mikä viisain toimintatapa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrimurri aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrimurri aapee

Vieras
En jaksa lääkärille mennä nyt tän asian kanssa, josko täältä löytyisi joitakin, joilla olisi samasta asiasta kokemusta.

Eli lääkärin määräyksestä pitäisi syödä kolme liuskaa putkeen noita Diane Novia. Melkein joka kerta menkat alkaa kuitenkin jossain vaiheessa puskemaan kesken liuskan. Nytkin on toinen liuska loppupuolella menossa. Pitäisikö jättää liuska kesken ja jatkaa sitten viikon päästä vai syödä vaan vuodosta huolimatta loppuun?

Ärsyttää, kun noissa pillereissä on niin paljon huonoja puolia, mutta oon pitänyt niiden etuna sitä, että voisi välttää ne menkat vaikka lomamatkan aikana tai siis ylipäätään tietää ja ennakoida millon ne tulee. Ei näyttävästi. Nytkin alkuviikko olis just se pahin hetki kuukauteen olla menkat päällä...

Anteeks jos on tyhmä kysymys mutta mikä ehkäsyteho tossa nyt sitten on jos menkat kulkee ihan omia polkujaan? Olen ymmärtänyt että se tyhjennysvuoto nimenomaan tulee vähän kuin "keinotekoisesti" e-pillereiden kanssa.

Mulla on just nyt sama ongelma. Ikinä en muista että ois käyny näin, oon syöny samoja pillereitä (Yaz) jo monta vuotta.

No, sama kai se sille, kun ei oo mitään reissuja tiedossa. Mulla on vaan niin kivuliaat kuukautiset että ihan sen tähden syön useamman liuskan peräkkäin ettei joka kuukausi olis viikkoa toimintakyvytön. |O

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;26345555:
Anteeks jos on tyhmä kysymys mutta mikä ehkäsyteho tossa nyt sitten on jos menkat kulkee ihan omia polkujaan? Olen ymmärtänyt että se tyhjennysvuoto nimenomaan tulee vähän kuin "keinotekoisesti" e-pillereiden kanssa.

ehkäisytehoon ei vaikuta se säilyy kyllä kunhan muistaa pillerinsä popsia.

Yhteistyössä