menkat synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ekat menkat synnytyksen jälkeen loppui viikko sitten ja nyt taas tulee kummaa ruskeaa vuotoa. Mitä ihmettä, hakeeko kierto nyt vaan paikkaansa? Miten pitkään teillä meni, että menkat asettui uudelleen kohdilleen ja säännöllistyi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla alkoi kuukausi synnytyksen jälkeen menkat ja tuli heti säännöllisesti :p

onko muillakin heti olleet säännölliset heti?
mulla oli lähes päivän tarkat menkat ennen raskautta, joten nyt ihan kummaa tämä välitiputtelu.

Mulla alko kun vauva oli 2kk ja heti olivat säännölliset. Ei siinä alkamisessa oo mitään pitäsjuttua, yhellä alkaa melkeen heti kuten mulla ja toisella vuoden päästä, jollakulla siinä välissä.

Vauva nyt 3kk ja kuukautiset alkoi viikko sitten. Kestivät vain kolme päivää, ennen synnytystä kestivät 5-6 päivää.

Itsekkin mietiskelen tuota säännöllisyyttä ja muutenkin miten ne muuttuvat nyt synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja piip piip:
Vauva nyt 3kk ja kuukautiset alkoi viikko sitten. Kestivät vain kolme päivää, ennen synnytystä kestivät 5-6 päivää.

Itsekkin mietiskelen tuota säännöllisyyttä ja muutenkin miten ne muuttuvat nyt synnytyksen jälkeen.

Mulla parit ekat oli aika runsaat ja kipeät, sen jälkeen niukemmat, lyhyemmät ja suht kivuttomat. Nyt kohta 3v syntymästä ja pysyneet noi muutokset.

Yhteistyössä