Menkat synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Onko muille käynyt niin, et menkat pahenee synnytyksen jälkeen? Itelläni 8 kuukautta synnytyksestä ja ekat menkat nyt menossa. Onkohan normaalia, et vuoto on runsaanpaa ja kivut pahemmat kuin ennen synnytystä?

Vähän asian vierestä, mut otsikkoon sopiva...
Milloin kannattaa huolestua, jos menkat ei ala synnytyksen jälkeen...?? siis en ole raskaana.
Poika on nyt 10kk ja menkkoja ei oo tullu.

Kiitos!

Minullakin olisi menkka kysymys, kun minulla on tainut käydä niin että menkkojen väli on synnytyksen jälkeen pidentynyt melkein kahteen kuukauteen. Poika on nyt hieman yli 5kk ja kahdet menkat on tullut , kolmansia odotan vaikka täysimetyksellä ollaan. Onkohan tämä normaalia?
Synnytys vissiin laittaa hormoonit ihan sekasin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:06 vieras kirjoitti:
Riippuu siitä imetätkö vai et. Joillekin alkaa vasta kun imetys loppuu, ja voi mennä kai tovi senkin jälkeen.

Imetän kyllä, mut mietin vaan et voiko enteillä jotain "tautia" jos ei menkat ala. Oon vaan kuullu et jollaki voi kasvaa jotain kasvaimia tai jotain...

Ekat menkat tuli 9kk synnytyksen jälkeen(imetin 1kk, sillon harvoin kun jotain sattu tuleen).Ennen raskautta normaalit kivuttomat menkat, nyt jumalattomat kivut ja vuodot aivan älyttömän runsaat.Lääkärissä olen joutunut ramppaamaan tämän vuoksi.

Yhteistyössä