Menkat Terojen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnurainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninnurainen

Jäsen
19.08.2007
249
0
16
Siis kuin pian vimapasta terosta teillä on alkanu vuoto?
Mä söin Maanantaina 3.3 vimpan napin,eikä vielä ole menkat alkanu.
Tosin ei mulla tullu toisen Primolut kuurin jälkeenkään kuin yhden päivän menkat.
Kp tässä on jo semmoseet 105... :whistle:

Minun pitäisi nyt tässä kierrossa aloittaa kolmas pätkä Terolutia.

Lääkäri käskenyt syödä kahta pilleriä päivässä ja kp 17 aloittaa pillereilden popsimisen..

Kymmenen päivää on kahdessa edellisessä kierrossa menny lopettamisen jälkeen ennen kuin on vuoto alkanut..

ei kuulu asiaan, mutta voisitteko kertoa mistä saitte tesrolut kuurin ja millä "perusteilla", mut juuri gyne nauroi pihalle huoneestaan, kun on kp 59 ja yhdet tuhrumenkat tullut km:n jälkeen ja siitä yli 3 kk. yrittämään emme pääse ennen menkkoja, miksi se ei voinut vaan kirjottaa mulle niitä?? mitkä on perusteet että ne saa...??

JJ-t: Mä varasin Suomen terveystaloon yksityiselle gynelle ajan.

Menin vaan ja sanoin, että pillereiden lopettamisen jälkeen on nuo kiertopäivät heitelly ja nyt edellinenkin kierto venyi lähemmäs 50 päivää ja perheenlisäystä kovasti toivotaan.

Kirjoitti sitten mulle terolut-reseptin, jossa riittää lääkkeet puoleksi vuodeksi eli 6 x 20 tablettia. Sanoi vielä, että jos en tuona aikana tule raskaaksi, täytyy hänelle soittaa niin hän sitten laittaa lähetteen tutkimuksiin. Kuulema saa hänen kauttaan ihan KYSiinkin lähetteen, ettei yksityiselle tarvitse mennä jos joutuu edes jonnekin menemään.. tai pääsee siinä tapauksessa jos ei ole tärpännyt.

Neljä kiertoa olisi siis vielä jännitettävänä.. aika käy vähiin..

Yhteistyössä