V
Vuodanko kuiviin..?
Vieras
mun synnytyksestä on 4kk. pari päivää sitten alkoi vuoto, oletin että ekat menkat tuli jo nyt. vuoto on kuitenkin kuin saavista kaataisi, vaihdan tunnin välein jättimäisen yösiteen joka on ISO. eilen vaihdoin aina myös alushousut ja parikertaa päälihousut kun vuoto tuli läpi. tänään aloinkin epäillä, onko nämä kuitenkaan menkat vai voisiko olla keskenmeno. vuoto on aika paljon ihan puhdasta verta, ja seassa samannäköisiä klönttejä kuin synnytyksen jälkeen tuli jälkivuodon mukana.
Tää on mun eka synnytys, ja keskenmenoa en ole siis tietääkseni koskaan saanut koska ei mulla tällastä vuotoa ole ennen ollut, menkat ollut aika niukat aina. muuttaako synnytys menkat tällasiksi, vai onko jollain vastaavaa tilannetta...
Ihmettelin kyl ku menkat tulis näin pian, mut voihan ne tottakai tulla. Jonkun viisaamman näkökulmaa ja ajatusta voisin tarvita...
Kiitos.
Tää on mun eka synnytys, ja keskenmenoa en ole siis tietääkseni koskaan saanut koska ei mulla tällastä vuotoa ole ennen ollut, menkat ollut aika niukat aina. muuttaako synnytys menkat tällasiksi, vai onko jollain vastaavaa tilannetta...
Ihmettelin kyl ku menkat tulis näin pian, mut voihan ne tottakai tulla. Jonkun viisaamman näkökulmaa ja ajatusta voisin tarvita...
Kiitos.